Ervaring haarverf in mousse variant?

Discussion in 'De lounge' started by mamamuts, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Even een vraagje... Wie heeft er ervaring met haarkleuring in de vorm van mousse?
    En dan vooral met het aanbrengen daarvan.
    Kan ik het nu makkelijker zelf? Normaal gesproken laat ik het liever door iemand anders doen, omdat het toch wel een gepruts is -vind ik dan- vooral met wat langer haar.
    Maar nu met dit spul lijkt het of je het er zo in 'wrijft', net als shampoo en is het dus zo gedaan... maar is dat ook wel zo?
    En welk merk raden jullie aan?
    Ik ben benieuwd.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het veel makkelijker, die mousse.
    Nu kan ik het tenminste zelf doen, zonder dat ik mijn man moet vragen of naar de kapper moet.
    Ik gebruik ´m van John Frieda.

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Ja ik heb die van John Frieda geprobeerd, maar dat werkt heerlijk!
    Zo fijn, want het lekt nauwelijks, terwijl het me wel gebeurd met normale verf.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik gebruik het ook. Geweldige uitvinding! Het is echt heel fijn spul en zooo makkelijk.. Je kunt het daarmee makkelijk alleen doen.
    Ik gebruik die van L'oreal.

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook altijd John Frieda. Vind wel dat er erg veel in zit maar doe alles in mijn haar en het drupt niet en blijft goed zitten.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook van J.F. gebruikt. Inderdaad heel makkelijk en zit lekker veel in!

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik heb die van Loreal gebruikt, ideaal spul....echter na twee weken ofzo kwamen mijn grijze haren er alweer doorheen! Dus die 100% grijsdekkend klopt totaal niet! Kleur ging er verder so wie so snel uit, ondanks dat ik voor verf ben gegaan en niet voor een spoeling.

8. Merel1981

Merel1981 Actief lid

Feb 22, 2011
    117
    0
    0
    Hier ook een L'oreal gebruikster. Ik vond het zeer makkelijk om te gebruiken, maar ik had ook het probleem dat je al heel snel er weer grijze haren er door heen zag, dit keer maar door de kapper laten doen.

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ok! over het algemeen positieve reacties dus. :)
    Ik heb (nog) geen grijze haren, dus daar zal het probleem niet liggen.
    @Majel24, voor mij misschien handig dat er veel in zit, want ik heb vrij lang haar. ;)
    John Frieda heb ik meerdere positieve berichten over gehoord, zij waren ook de eerste die met de mousse-vorm op de markt kwamen, dacht ik ergens gelezen te hebben.
    Toch maar proberen misschien.

10. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik heb het ook geprobeerd (zowel John Frieda als L'oreal), maar vind dat het heel snel vervaagd (en ik heb geen grijze haren). Heel jammer, maar ik ben toch maar weer overgestapt op de knoei-versies..

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Tis superspul, maar vind ook dat de kleur minder lang goed blijft. Gebruik het zelf dan ook als tussenoplossing als ik even geen tijd of zin heb om naar de kapper te gaan.
    Maar het smeert echt bijna niet, dus kan het nu eindelijk zelf doen

Share This Page