Hoeveel uur per dag staat de tv aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fas30, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel uur per dag kijken jullie tv?

1. 0-1 uur

2. 1-3 uur

3. 3-6 uur

4. Langer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar ben ik wel benieuwd naar. ;)
    Als ik niet hoef te werken staat hier de hele dag de tv aan, niet omdat ik steeds zit te kijken maar meer om een beetje achtgrond geluid te hebben, anders vind ik het zo stil! En een radio aan zou natuurlijk kunnen maar toch vind ik de tv gezelliger ofzo.
    Als wij s'avonds thuis zijn kijken we eigenlijk altijd wel iets op televisie dus wij kijken minimaal 4 uur per dag denk ik. ;)

Hoe is dat bij jullie?

Ga proberen om er een poll bij te doen. ;)

2. sther3

sther3 Niet meer actief

Te veel, ben het nu wel een beetje aan het minderen. Ook omdat mijn zoon het al heel interessant vindt die bewegende beelden, dat wil ik graag beperken, dus alleen 's ochtends even een uurtje en dan pas na het eten als hij op bed ligt weer.. Bovendien is er niet zoveel op tv, dus ik ga andere manieren zoeken om mezelf te vermaken..

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik kijk 's ochtends het journaal en als de kinderen beneden zijn dan kijken ze een klein half uur tv. De jongste kijkt nadat we de oudste naar school hebben gebracht soms nog een aflevering van Dora.
    Dan gaat de tv uit en de radio aan. Dat vind ik juist fijner. Als ik 's avonds aan het koken ben kijken de meiden soms nog even tv. En als we 's avonds thuis zijn kijken we vanaf een uur of acht/half negen kijken wij tv tot we naar bed gaan.

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Vaak, maar wij hebben de tv op de radio en overdag staat deze dus altijd aan.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik kijk nauwelijks tv (lees 2 films per jaar en af en toe eens een serie die ik volg 1x pw bijv) Maar hij staat wel veel aan: kinderen kijken graag en man ook altijd ;s avonds.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier staat hele dag de radio aan en pas als de kids op bed liggen gaat de tv aan. ( uitgezonderd nu sinterklaasjournaal of een enkele keer als ze willen kijken terwijl ik kook)Mijn kids kijken eigenlijk nagenoeg bijna nooit tv, behalve soms in t weekend. Alleen momenteel kampt ik met veel bekkenklachten en moet ik soms even plat. Dan parkeer ik de jongste wel even voor de tv

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Vaak..
    Zowiezo in de ochtend als mijn dochter en ik rond 9 uur wakker worden.
    Dan moeten we altijd even rustig opstarten op de bank met een kop thee en een boterham.

Smiddags staat vaak de radio aan via de tv maar soms ook gewoon de tv, en savonds staat hij altijd aan.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Langer...

Vaak ook alleen als achtergrond

Ik vind dat niet teveel en vind ook niet dat we het moeten minderen. Zou niet weten waarom.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier letterlijk van sochtends vroeg tot dat we naar bed gaan. Vaak staat hij ook gewoon op q music. Vind het anders veel te stil in huis

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dordeweeks staat hij ongeveer 3 uur aan, waarvan er 1 hooguit 2 uur naar word gekeken.

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    1 uur per dag ofzo.
    Zoon kijkt 's ochtends een half uurtje voor school tekenfilms. En wij 's avonds een half uurtje gtst en dat was het.. :)

Vind er geen dr*l aan wat er op tv is. De laptop staat daarentegen wel de hele dag aan... ;)

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Ik ben dus niet de enige haha.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier kijkt dochterlief als ik ga koken even tv. Sesamstraat vaak nu ook het sinterklaasjournaal.
    Wij wisselend als we in een serie zitten soms een hele avond. Meestal een uurtje of 2 soms helemaal niet.

14. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Ik kijk nog geen uur per dag tv, meestal zelfs helemaal niet.

15. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Bij ons staat die de hele dag aan. Gewoon voor de gezelligheid hahha. Zit natuurlijk niet de hele dag voor de tv.

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Nu heeeeel veeel hahaha Netflix is niet goed voor je.. (14uur pd😱 )

Normaal hooguit uurtje of 2 per dag voor mijn man.

17. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Dit ;)

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Hier ook

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

3 uur per dag als ik avonddienst heb
    5 uur per dag als ik ochtendienst heb
    In het weekend de hele dag.
    Maar goed in het weekend staat dan vaak de xbox aan.

Vriend kijkt nooit tv

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Op het moment voor mezelf 1 uur ongeveer. Familie en utopia.
    Zoontje gemiddeld een halfuur. Soms anderhalf uur, soms helemaal niet, gemiddeld een halfuur per dag denk ik.
    Vriend 2/3 uur maar niet dagelijks.

Soms ook voor mezelf 2/3 uur. Hangt ervan af of ik vroeg moet opstaan of niet.
    We kijken vooral series. Tv staat alleen op voor journaal of films en series.
    Utopa en familie kijk ik meestal op de ipad tijdens het afwassen en koken :p
    Tijdje heel veel naar netflix gekeken.

Deel Deze Pagina