Denk ik een leuk de kerstboom op te gaan zetten doen de lampjes het niet.. Na even proberen ben ik er wel achter waar het probleem zit, maar geen idee hoe ik het op moet lossen... We hebben een kunstkerstboom waar de lampjes al in zitten. De boom bestaat uit 3 delen. Het onderste deel heeft een stekkertje onderaan waar de adapter aan gaat en dan in het stopcontact.. Het middelste deel en het bovenste deel zitten aan elkaar vast met het lampsnoertje, van het middelste deel naar het onderste deel gaat er een stekkertje in elkaar.. Als ik alles aansluit doet alleen het onderste deel het, als ik het stekkertje van het middelste deel in de adapter doe, doen het middelste en het bovenste deel het ook.. Het probleem zit dus in het stekkertje dat bovenaan het onderste deel zit en de rest van stroom moet voorzien.. Iemand een idee hoe ik dat weer aan de praat krijg? De boom is vorig jaar gekocht en er zit 2 jaar garantie op, maar ik kan dus uiteraard de bon nergens meer vinden :x Help
hier hetzelfde probleem gelukkig is het maar een klein deeltje dus die zit aan de achterkant maar elk jaar bang dat er meer kapot zullen gaan..
Tja als het nou een klein stukje was, maar ik heb dus of de onderste helft met lampjes of de bovenste haha.. Zat al te denken evt. extra adapter kopen ergens dan moeten er wel 2 in het stopcontact, maar kunnen wel allebei de delen aan..
Jeei heb inmiddels de bon teruggevonden Dus gaan vd week ff terug naar de Intratuin met de boom en dan hopelijk met een nieuwe weer naar huis