Ze is in oktober drie jar geworden: Van ons: - playmobil zwembad - playmobil kinderkamer - hello kitty serviesje - pop Van mijn ouders - juwelendoosje met muziek - kroontje met lampjes - dora ik kan tellen Van mijn zus: - playmobil huiskamer We hebben bij mijn ouders gevierd (daar kreeg ze kreeg ze de kadootjes van mijn ouders en zus) en gisteren met z'n drietjes de 4 kadootjes van ons. De pop en het zwembad zijn favoriet.
Wij hebben het gister gevierd. dochter heeft gekregen: k3pyama prinsessen puzzel prinsessen parfum Kinder make up set Glitter barbie advents kalender van playmobile zaklamp Doos met stiften en toverpotloden verkleedjurk van minnie mouse Haar eigen fleecedekentje voor op de bank loophondje spekletter Koffer met fohn, borstel, spiegel, speltjes etc barbie auto dit is mogelijk gemaakt door opa, oma opa en oma, 2 van haar ooms/ tantes en de 2 beste vriendinnen van mama. o ja en papa en mama natuurlijk. grotere dure kadoos krjjgen ze alleen maar als ze ze heel graag willen en kk denk dat ze er echt iets aan hebben.
O MY GOD! Wij hebben gister pakjesavond gevierd en zie hier de cadeau's voor beide: Bekijk bijlage 204254
Wij doen niet veel aan sinterklaas, wij hadden alleen kleine schoen spulletjes. dit hebben ze van de opa´s en de oma´s gekregen en van sint en piet op het wek oa bij bij vader en me vriend op het werk. Jongste zoon: 9 maanden 3 truitjes en 2 broekjes en een spenzer van lief. Een bal wat geluid maakt. een knuffel sloffen houten treintje brandweer auto met geluid stapel toren waar je een balletje in gooit en er weer uit komt en een klein autotje stapel blokken waar je ook een figuurtje in kunt duwen. en een beer die geluid maakt en 3 leuke pyama´s oudste zoon. 6 jaar servies van cars cars auto´s van die kleine die hij spaart cars spel hotweels auto´s hout blokken, die je zelf in elkaar moet schroeven. hotweels gerage een hotweels autowasstraat voor mee te nemen. een cars beurs met 20 centen erin. pyama kiepers handschoennen. spel van sinterklaas en zwarte piet. en een knickt spel van disney Ik vond dus dat ze echt veel hadden gekregen, terwijl wij niet echt sinterklaas vieren, maar heel lief dat andere aan onze kinderen dachten, en ben blij dat we gaan aanbouwen in maart want helpp waar moet je met dat speelgoed heen hahahahaah
Mijn dochtertje heeft gekregen Van mijn man en mij: Babyborn Bambino loco Speelopberg doosje chocoladeletter Van oma Poppenkleertjes Play doh ontbijt fabriek Van mijn tante: duplo wilde dieren, aanvulset op de dierentuin die ze al heeft
Robyn heeft gekregen 2x hello kitty spel (gaan er 1 bij opa neerzetten) dokterskoffer electro van sesamstraat diego en dora mini loco hello kitty pyama chiwawa in tas ariel en sneeuwwitje 'barbie' my little pony (in een bestuurbare auto) Klein koffertje
Die heeft Emma ook gekregen van haar opa (uhm sinterklaas haha) Emma en Julia zijn ook erg verwend. We hadden zelf al cadeau's gehaald en toen hadden de opa's en oma's ook nog dingen gehaald. Wel op meerdere dagen gehad van de opa's en oma's. Bleek een vriendin ook nog een cadeautje voor elk te hebben gehaald. Voor Emma Nijntje badpuzzel en voor Julai een Nijntje buggyboekje (die had ze alleen al dus geruild voor een Woezel en pip muziekdoos) opa heeft een 110 delige treinset gegeven aan Emma Opa en oma: een piano die je in de box kan hangen waar Julia met de voeten tegenaan kan trappen. voor Emma een afwasset en Nijntje mini electro van oma: Emma heeft een maxicosi voor haar pop gehad, een Nijntje laptop en een mandje met boodschappen voor haar kassa Julia heeft badeendjes gekregen, een apenknuffel en een rammelaar Van ons hebben de meiden Emma: k3 microfoon K3 jurkje Klei kapsalon Fisher price dokterstas 123 playmobiel speeltuin en traktor met diertjes Julia Fisherprice kiekeboestad Stapelauto's rammelaar Nijntje speentjesknuffel
Bekijk bijlage 204402 Bekijk bijlage 204403 Dit is wat onze kinders uiteindelijk gekregen hebben voor Sinterklaas