In januari gaan wij op vakantie en nu ben ik op zoek naar een leuk zwembroekje voor onze kleine dame! Iemand tips.... Bedankt!
ik lees mee, wij gaan in december naar centerparcs.. Maar ik begrepen dat ze daar altijd een zwemluier aan moeten?
ze moeten idd een zwemluier aan. Ik deed er wel altijd badkleding over. Bij de hema hebben ze leuke en van LIEF!
Uit de Efteling (love it!) Maar voordat wij op vakantie gingen heb ik een badpakje gekocht bij de Hema, zoooo schattig
Ik vind die van Lief! erg leuk en fijn! Voor de hele kleintjes zit er nog klitteband aan, dus je kan het zwembroekje makkelijk aan en uit doen ondanks de luier. Volgens mij is er een modelletje in de aanbieding op hun site
Marktplaats.nl > Prenatal zwembroekjes die je los kan maken aan de zijkant - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 deze zwembroekjes zijn echt voor baby's, heel makkelijk met klittenband ook open te doen. Hoeft geen zwemluier onder want deze vangt ook alles op als dat nodig is. Ik verkoop ze nu omdat mijn jongste er uit is gegroeit. Ik heb ze gekocht bij de Prenatal.
Bij hema hebben ze leuke zwembroekjes en pakjes! Hebt ook kleine zwemluiers, van 3-6kg, waren zeker fijn. Zwembroek/ -pak gaat er gewoon goed overheen!
ik deed (en doe *schaam schaam*) bij mijn oudste altijd alleen een zwemluier aan, hihi Zodra hij helemaal zindelijk is, dan krijgt ie een stoere zwembroek aan! Met mn jongste heb ik nog niet gezwommen
Mijn zoontje heeft een zwemluier en daarover heen een zwembroek. Meestal Hema. Voor de zomer had ik bij de zeeman een paar gekocht, daar hoefde geen zwemluier onder, dat zat erin gefabriceerd. Ging met klitteband open kost eigenlijk bijna niets (2,99) Maar die zijn versleten door het vele zwemmen. Kon ze nu niet weer vinden in de juiste maat, dus laatste zwembroek bij de hema gekocht.
ik had altijd een wetsuit voor mijn zoontje, zo bleef hij langer warm en kon hij gemakkelijk een uur in het water met ons. vaak na minuut of 20 vond ik m al wat fris aanvoelen maar met die wetsuit konden we veel langer in het water. als we de wetsuit uit deden was hij gewoon nog lekker warm op zn buikje en rug. Dit was een super aankoop! Geen mega mooi ding maar wel heel handig
bedankt voor de reacties! Als er een luier onder het broekje of badpakje moet, hebben we dan een maat groter nodig? Dochter zit nu in mt 56 dus wilde zo in zo 62 kopen voor januari! Neem toch aan dat die broekjes zijn berekend op een luier, of niet?
Zoonlief was pas 4,5 kilo toen we gingen zwemmen. Zwemluiers-pampers waren er niet voor zijn gewicht (geloof pas vanaf 6 kilo). Na wat zoeken zijn we bij deze zwemluiers uitgekomen. Imse Vimse Black Lizard Zwemluier zwart - Eco baby en kinderkleding Niet goedkoop maar wel erg fijn!
Inmiddels zijn de zwemluiers vanaf 3kg te verkrijgen (huggies)... Wij hebben mt 68-74, want volgens mij was er bij de hema niet kleiner te krijgen. Was nog wat te groot (heeft mt 62 normaal) maar wel te doen!
Ik weet niet of het komt omdat hij slank is of dat de broekjes erop berekend zijn dat er een luier onder zit, maar hier hebben we een maatje kleiner van zwemkleding dan gewone kleding.
Er zijn ook zwembroekjes met een soort voering erin die min of meer als zwemluier werken, maar dan een stuk dunner zijn!
Er zijn wel zwemluiers voor kindjes die 'weinig' wegen, alleen niet van Pampers. Ik weet niet meer welk merk wel (wij hadden een ander merk dan Huggies, kan nu niet kijken welke, dochter slaapt), maar ik kocht ze bij de Jumbo. Zwempak/-broek hoeft over het algemeen geen maat groter dan de kledingmaat. J. heeft op dit moment een zwempak en -broek van Name it. Ze heeft ze ook van de Hema en van de V&D gehad.