hallo, mijn dochter word deze maand 2 dus zet hem hier maar neer. sinds 3 a 4 weken is ze snachts wel 4 keer wakker. ze bonkt dan en zet t op een krijsen. nu ligt ze nog in haar ledikantje. ik heb het idee dat ze veel droomt snachts en dan met dr hoofd ofzo tegen de hekken aanknalt. ze doet nog geen poging uit bed te klimmen ofz. zou t een idee zijn om een groot bed te gaan kopen? valt ze er dan niet uit? de nachten beginnen we wat op te breken, met name omdat ze nog een broertje van 5 maand heeft die ze hiermee ook wakkeer maakt.
Persoonlijk heb/had ik er geen last van dat Amy vaak wakker werd snachts maar heb wel het idee dat ze beter slaapt in haar peuterbed. Ze heeft toch iets meer ruimte in haar bed. Hoorde haar wel vaak bonken met haar hoofd als ze zich omdraaide of iets.Ze werd er alleen bijna niet wakker van. Heb nu ook in haar bed een kussen liggen. Weet niet of je al van plan ben om een peuter/eenpersoonbed te kopen voor haar maar misschien het proberen waard. Heb Amy z'n 2 weken voor haar 2de verjaardag over gedaan.
hey lang niet gezien hier. vind het wel een spannend moment. ben zo bang dat ze constant dr bed uit loopt ofzo. maar iets meer ruimte kan nie veel kwaad denk ik en de gebroken nachten breken je wel op hoor. heb over 2 weken vakantie, lijkt me een goede tijd om es uit te porberen denk doe dan wel direct een 1persoonsbed, ik blijf niet aan het kopen
Hier had ik ook verwacht dat ze er steeds uit zou komen maar tot nu toe nog niet 1x gebeurd. Zelfs sochtends niet, ze roept en wacht tot ik in haar kamer kom, dan pas stapt ze uit bed. Ze gaat er alleen uit om haar kroel of knuffel te pakken, dat hoorde ik een x. Zelf heb ik voor een peuterbed gekozen omdat haar kamer niet super groot is en als ze ouder wordt wil ik een hoogslaper kopen maar dat vond ik nu nog beetje eng. En het peuterbed gaat dan over naar de 2de dus dan vind ik het niet zo erg. Bij ikea hebben ze niet zulke dure, heb alleen goed matras gekocht en dekbed gewoon 140x200 genomen, hij hangt alleen wat over de achterkant heen.