Erg leuk maar wat een teleurstelling dat de 'nieuwe' hoofdpiet van vorig jaar alweer vervangen is..... Waarom eraan beginnen als je niet van plan bent het langer te doen? Mijn dochter was zo blij toen ze huispiet zag, tenminste een bekend gezicht....
Ik heb geen idee meer wie het vorig jaar was. Maar deze kan iig een tijdje mee Onze jongens waren vooral onder de indruk van de chocolade
Iemand al verbinding gemaakt met de stoomboot voor het schoencadeautje toevallig? (Via sinterklaasjournaal.nl) Ik kom niet verder dan naam invullen en op de bel drukken...En daar houdt het op.
ja simpel maar leuk - voor de kinderen natuurlijk fantastisch dat er een pakje ligt met écht hun naam erop!
Ik kom niet verder dan op de bel drukken. Daarna gebeurt er niets... Vrees dat ik iets moet updaten op de laptop dan
Hier zei mijn zoon van 8( volop gelovig nog) die nieuwe pieten bedoelen het vadt goed maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Dat pakjes open gemaakt werd ofzo? Moest er wel hard om lachen.
En dat geeft mij als ouder weer de gelegenheid om er op in te springen. Ik zorg uiteraard voor een chocolade letter waar een hapje uit is voor in zijn schoen hahaha althans, weet niet of dat bij iedereen was maar hier ging de Piet dus ook nog proeven van de chocolade letter. Vond het wel grappig
ja he- kun je je nu al vrolijk maken over de reactie van je kind hihi - half gelovig nederland dus verplicht chocoladeletters in de schoen
Hier wel de kadootjes open laten maken resultaat 1 lachend kind en 1huilend kind hij eet mijn chocolade letter op Oeps haha
Las net dit.. https://www.nu.nl/sinterklaas/5569868/zaanstad-mogelijk-geen-intocht-bij-gelijk-tegenstanders-zwarte-piet.html Dan wordt het wel een heel ingewikkeld verhaal
Jaaa dat zou ook echt erg zijn. Ik ben niet voor en niet tegen, maar laat het vooral een kinderfeest blijven. Sommige kinderen kijken er al zooo lang naar uit
Dat moet hij wel, aangezien het om recht gaat. Recht gaat niet over je eigen mening, maar over toepassing van wet en regelgeving. Al hoop ik van harte dat die een uitspraak doet, waarin het feest gewoon overeind blijft en voor eens en altijd duidelijk wordt dat er genoeg aanpassingen zijn gedaan.