Sinterklaasjournaal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toch3, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Ik vind het een stomme wending :D

Baileyy, fafa, Janna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Janna

Janna Fanatiek lid

Aaarch! Ik heb speciaal chocoladeletters gekocht om die vanavond met hap eruit in de schoenen te doen, lost die piet snot het op! :mad:

3. fafa

fafa Niet meer actief

He... balen. Ik vond het juist zo leuk om letters met een hap eruit in de schoenen te doen :$

Baileyy vindt dit leuk.
  4. MariMari

MariMari Actief lid

8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

verkeerde letters in de doosjes is nu het probleem :roflmao:

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Oh wel verkeerde letters in verkeerde doosjes, dus je zou nog kunnen wisselen misschien

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gewoon alsnog doen ( hapje uit de letter ) en dan een briefje erbij '' Sorry lieve .... Ik vond het zo'n lekkere letter dat ik er toch nog stiekem een hapje van heb genomen, niet tegen Sinterklaas zeggen hoor. Groetjes Snoep piet '' ofzoiets ;)

Hier komt echt wel een letter met een hap er uit in de schoen hahahaha de oudste krijgt een verkeerde letter in zijn schoen hahaha

MariMari en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. Janna

Janna Fanatiek lid

Op zich ook grappig, maar niet handig. Als ik van de drie letters die ik heb de doosjes wissel, ziet mijn dochter meteen dat de drie doosjes dezelfde letters zijn als de drie chocoladeletters die daar uit komen. Bovendien kloppen dan de smaken (melk/puur) niet meer met de persoonlijke voorkeuren. Zucht.

9. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb mijn man snel op pad gestuurd voor een tweede letter :roflmao:

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ahh niet tof deze wending:oops: en dat er specifiek word gezegd : vanavond mogen jullie allemaal je schoen zetten. ( en als ik dat niet van plan was..) Jullie krijgen allemaal een chocoladeletter in je schoen! ( zit je dan met je kind met koemelkallergie. Toffff)

Syane vindt dit leuk.
  11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Hier speciaal net letters gekocht om een hap uit te nemen, want iedereen vindt blijkbaar een letter in de schoen (bij mij was dat niet gepland eigenlijk). Dus de hap gaat er gewoon uit! Net onder het eten al gemeld dat het vast niet lukt om alles om te smelten nog vandaag.
    Of ze vallen nog kapot straks...even bedenken nog..

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Ja dat vind ik ook niet leuk. Zo verplicht je de ouders

Kan je er geen briefje bij doen dat hij wat anders krijgt vanwege zn allergie?

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Aiii balen. Was ik te snel

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Joh maak er zelf iets leuks van denk ik dan. Sinterklaas hoorde ik nog zeggen '' Jullie krijgen allemaal een chocolade letter of iets anders '' dus echt verplichten doen ze het niet. Je kan juist alle kanten nu op met hoe het tot nu toe is gegaan, doe je wel of geen chocolade letter, doe je wel of geen hapje uit de letter, doe je wel of niet de letters wisselen, je kan zo lekker creatief zijn juist :D

En zover ik weet is het al jaaaaaaaaaaren zo dat Sinterklaas altijd op de dag van aankomst zegt dat je je schoen mag zetten, dat was in mijn jeugd al zo, dat hoort er gewoon bij.

15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bij mijn zoon was ie in stukken gevallen en hap eruit. Ik had speciaal een letter gekocht nog ha ha.
    Nu moet ik maar iets verzinnen waarom zijn letter niet is opgelost..

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Tijdgebrek

Baileyy vindt dit leuk.
  17. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Letterlijk en figuurlijk:roflmao:

Baileyy vindt dit leuk.
  18. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hahahah ja!

19. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Inderdaad, is (volgens mijn moeder, bijna 60) al heel erg lang, dat Si terklaas zegt dat iedereen vanavond zijn of haar schoen mag zetten.

littlemunchkin en Debaky vinden dit leuk.
  20. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eerste jaar dat ik als volwassenen kijk, en ik weet dat van 25j geleden niet meer:roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina