Joh ik ben helemaal niet bezig met een plotwending, dat verhaal kan toch 100 keer veranderen. Maar dat volwassenen zich hier allemaal zo druk om maken...
Ik vond hem vooral heel naar tegen Piet snot. En het is een rol, en hij moet zich vast aan het script en zijn teksten houden, maar ik vind het ook geen aardige Piet. Hopelijk draait hij nog bij in aanloop naar 5 december. Hoe vinden jullie kinderen hem? Mijn dochter is te jong om er wat van te vinden en zoon kijkt geen Sinterklaasjournaal meer.
Denk dat druk maken niet de juiste omschrijving is. Denk eerder dat veel mensen het een leuke grap vonden die niet meer goed uit is te voeren door de plottwist en dit gewoon jammer vinden.
Ze hadden het echt niet zo moeten schrijven. In al die jaren zijn pieten gewoon ook echt wel aardig geweest naar elkaar toe. Ja tuurlijk wel eens boos ofzo, maar nooit zo denigrerend als deze piet dit jaar. Piet snot moest het idd wel hebben zeg.. Mijn dochter interesseert zich er gelukkig nog niet in. Ze vind het wel leuk, maar het verhaal boeit haar niet echt. Dus daar ben ik voor dit jaar erg blij mee. Denk ook niet dat ze die momenten mee heeft gekregen, want ze wilde tussendoor ook nog spelen achter de bank.
Zoontje vindt het wel wat zielig voor Piet Snot, verder is ie héél blij dat Sinterklaas toch hier is aangekomen en niet naar Engeland is gegaan. Ik ben vooral het gezeur er omheen zat, en er wordt nu op elke slak zout gelegd...wij gaan er in ieder geval een leuk Sinterklaasfeest van maken!
Nou, ik lees hier een aantal die nu in de "problemen" zitten omdat ze van de week al een hap uit een letter hadden en het nu dus niet meer klopt dat gaat best ver toch?
Ik ben zo blij met dit verhaal, want onze plaatselijke supermarkt kon niet de juiste hoeveelheden letters leveren, dus er zijn lukraak letters in de schoenen gestopt en iedereen krijgt morgen op school de verkeerde letter (Zonder dat we wisten dat dit in het verhaal zou gebeuren)
Maar krijg je nou een verkeerde letter in het juiste doosje, of een juiste letter in het verkeerde doosje? Ik vind het maar lastig allemaal
Je geeft het doosje van de juiste letter met een verkeerde letter erin. De Piet zag het doosje die hij in de schoen stopte, niet de verkeerde letter die daarin zit. Toch?
Hier gewoon een hele letter in de schoen, zoon riep ahh gelukkig er is geen hapje uit en het is de goede hahaha . Hoofdpiet vind hij niet zo aardig want Piet snot heeft dat allemaal niet gedaan en elke keer als hij het goed wil maken mag het niet van Hoofdpiet. Had op zich best n tandje minder gemogen maarja goed verder zal het allemaal wel
Mijn dochter vind het een hele rare en onaardige Piet. Piet snot was zo zn best aan t doen en die mocht geen eens een veer en hij trok zn muts zomaar af!!!! En ze vond het natuurlijk helemaal zielig dat hij er met de nieuwe letters vandoor ging terwijl Piet Snot daarvoor gezorgd had.