Kijken er nog meer? Dit is echt mijn guilty pleasure. Ben nu seizoen 5 aan het bingen, heerlijk! Wel even iets anders dan de Nl versie, maar i love the drama! Weet een van jullie wie de Nederlandse voice over is? Heb het geprobeerd op te zoeken, maar kan het met geen mogelijkheid vinden
Yes, ik kijk ook! Samen met mijn vriend haha. Snap echt niet dat die Davina Dean boven Ryan verkoos zeg maar (om niet teveel te spoilen) Ryan lijkt mij een vrolijke aardige, positieve jongen.
Ja zij denkt aan zichzelf, doet niets voor hem . Maar hij doet alsof de relatie goed is maar dat is die echt niet.
Nee, heb het seizoen wel gevolgd. Maar vanaf het moment dat ze gingen laten weten of ze bij elkaar bleven, of wilde scheiden heb ik op Insta zitten zoeken om te kijken of er nog mensen samen waren.
Nu het toch af is: Carly en Troy zijn samen en Tracey en Sean, heb je dat mee gekregen? Davina had geen enkel berouw en ze hebben gister nog de compilatie aan iedereen laten zien hoe het tussen Davina en Dean is gegaan evenals de mannen avond waarbij Justin zei dat Carly als een zus voelde en dat Ashley meer zijn type was, en dat Dean tegen Davina zei dat Tracey het niet van haar uiterlijk moest hebben... Zooooo awkward.
SPOILER SPOILER SPOILER. Ja, dat kon ik inderdaad vinden op Insta. Maar inmiddels is Tracey zwanger van een andere man. En Carly is trouwens ook zwanger! Ook leek het mij dat Ahsley en Troy nog samen zijn, maar die foto's waren wel al even geleden. Daarna zag ik ze niet meer samen op foto's. De rest is allemaal niet meer samen! Had verwacht dat Sarah en Telvin nog wel samen waren.
Echt!! Nee dat had ik juist wel aan zien komen, Sarah wilde een sneltrein vaart en Telv was meer relaxt ik had verwacht dat Patrick geloof ik (met die ziekelijke moeder) nog wel samen zou zijn.. Had ze dan toch gelijk!!. Carly zwanger van Troy? En die Tracey was ook shady hoor.. beetje het lievelingetje uithangen maar wel terwijl ze met Sean was aan het sexten met Dean.. Ga gelijk insta af hahaha moet het zelf zien hahaha.. En die oudjes dan? Ook niet meer samen??
Nee, die zijn toch uit elkaar gegaan na een poosje. Nee Carly zwanger van een vreemde (Naja, geen deelnemer van Married) Ja, ik had trouwens echt verwacht dat die Tracey en Dean wel samen zouden blijven. Was echt verbaasd dat ze toch nee zei. en niet getrouwd wilde blijven! Die Patrick leek me trouwens wel een hele chille gozer. En ja, Sarah ging echt veel te snel. Ze kon heus wel wat begrip opbrengen dat hij dingen moest regelen, hij heeft toch ook twee kinderen Telvin? Ook zulke dingen moeten toch geregeld worden.
Mijn idee, en dacht dat Justin en Ashley misschien wel wat zouden proberen. Zonde hoor dat er niemand bij elkaar is gebleven. Heb je op netflix love is blind gezien? Ook zo een show.