Ik vond hem eigenlijk ook leuker dan andere jaren. De tocht naar het stadhuis vind ik.nooit zo spannend en de kids haken dan ook vaak al half af, maar nu bleef iedereen kijken (en dat terwijl de jongste inmiddels ook niet meer gelooft)
Hier ook idd. Ik heb die tocht naar het stadhuis ook nooit afgekeken, alleen toen ze in onze woonplaats waren (even kijken of je bekenden ziet). Nu hebben we tot het eind gekeken. Vond het echt een leuke oplossing.
Volgens mij heb ik het woord Corona/ COVID ook nog niet gehoord en dat vind ik ook een verademing! Wel gevolgen daarvan zoals thuis werken en anderhalve meter, maar dat is juist weer leuk.
Het meest geweldige van de afgelopen week was toch wel de publiekstrekker..... Ik heb helemaal in een stuip gelegen..
Haha, die bewegende zak houdt ze hier ook bezig. Mijn kinderen (en ik ook hoor) willen dolgraag twee poezen. Dus die hebben ze daarom op hun verlanglijstje gezet. Nu hebben ze alleen in hun hoofd gehaald dat in die bewegende zak de poezen zitten.
Haha, nou, we willen het wel graag maar nu nog niet. Eerst de baby. Ik probeer constant de verwachtingen te temperen, maar ze willen het gewoon niet horen ook hè.
er komt vanzelf iets/iemand anders uit die zak dus met een beetje mazzel lost het probleem zichzelf op
Ze waren vast aan het zwalken Ik dacht serieus even aan ''Klazien uit/uut Zwalk''. Maar was even vergeten dat het Klazien uit Zalk was https://www.koggecourant.nl/nieuws/algemeen/16038-nostalgie-klazien-uit-zalk Oh grappig, ik ken zwalken alleen als in van links naar rechts over straat zwalken omdat je dronken bent
Nou hier zit mama gekluisterd voor de buis en dochter boeit het werkelijk helemaal niet. Menig bijna 4 jarige in de hype modus maar nee hoor. Komt er ook maar IETS met een kersttintje op TV en ze zit gekluisterd voor de buis. Wij hebben een kerstkind, dr eerste uitgerekende datum was eerste kerstdag... Hopelijk volgend jaar beterschap.
Hier andere moeders die ook nieuwsgierig zijn naar wie nou in de bewegende zak zit / bij sinterklaas in de logeerkamer verblijft? Aan het speelgoed te zien is het een grappenmaker. Dit soort dingen kan ik echt over piekeren dus ben benieuwd of iemand een leuke theorie heeft hierover?