Ben echt zoooooooooooo blij, maar ook helemaal verbaasd: na 3 negatieve testen, 2 testen met vage streepjes, nu een echte duidelijke zwanger (nl digitaal) in m'n handen! Manlief is een weekend met z'n vrienden weg en komt aan het einde van de middag thuis. Ik heb z'n schoen bij onze schouw neergezet met daarin de test als kadootje (hoop dat de digitale melding het zo lang volhoudt, maar anders heb ik er ook een digitale foto van om hem te laten zien). Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh (maar het voelt toch ook nog wel een beetje raar en onwerkelijk, hihi)!
MMM, van harte hoor! Wat een heerlijk nieuws. Ik wens jou en je vent een heel fijne avond, want dit is nog eens een cadeautje zo vlak voor Sinterklaas! Nogmaals: gefeliciteerd
mmm van harte met je wondertje in je buik en voor je man een mooi kado in zijn schoen geniet ervan! liefs
Gefeliciteerd! Geniet er van! oh ja, de tekst blijft maar 1 uur in het venster zichtbaar, maar misschien kan je een nieuwe doen als hij bijna thuis is... er zitten toch 3 testen in.