Ons dochter is nu bijn 19 maanden oud en we gaan van de week sinterklaaskado's kopen, hebben jullie misschien een idee wat we voor haar kunnen kopen en wat hebben jullie of gaan jullie nog kopen?
Van ons krijgt Ana-Lucia een poppenwagen, de Little People boerderij, een Nijntje tv'tje (zo eentje om op te winden) en een sprekende Bumba. Van oma krijgt ze een pop en van andere oma, de Little People schoolbus en een boekje. (met kerst krijgt ze wel geen speelgoed)
Giovanna krijgt alleen kleine dingen. Een klein poppenbadje en wat puzzels. Giovanna is bijna jarig en dan krijgt ze al zoveel dat ik het een beetje te gek vind worden. Kerst is er ook nog.
Sanne krijgt een vormenstoof en een ton Duplo. Meer vind ik niet nodig. Sanne is 31 januari jarig en vlak vlot na Sinterklaas. En ik vind het ook onzin om voor veel geld kadootjes te kopen voor sinterklaas.
hmm wij willen ook heel graag de little people boerderij kopen. echter.. zwarte piet heeft ons reeds in het oor gefluisterd dat ze in ieder geval van 2 opa's en oma's ook iets krijgt EN dat er een opa en oma op vakantie gaan vlak voor kerst en dus ongetwijfeld ook wat mee terug nemen voor dr dus eh.. denk dat het maar bij de little people boerderij moet blijven voor ons
Wij hebben ook de lillte people boerderij gekocht een tent met ballen (soort ballenbak) stapelbekers en een fiets met duwstang. Ik denk dat ze van sint de little people krijgt samen met de ballentent en de rest voor de kerst. Ben zo benieuwd naar haar gezicht als ze die boerderij ziet
Ik koop zelf niet zo veel. Bij mijn schoonouders krijgt hij al super veel. En in januari is hij ook alweer jarig. Ik heb een houten treintje gekocht en een plastic picknickmandje met vanallerlei spul in. Hij is nu dol op dingen ergens in doen en mee gieten enzo dus dat kan dan mooi in bad. Dan nog een cadeautje en dan vind ik het wel genoeg. Bij mijn ouders weet ik niet of hij iets krijgt. Met kerst doen wij niet aan cadeautjes.
Hallo, Hij krijgt van ons Little People boerderij,en een sprekende sesamstraat pop,Little People wagen,foto toestel(nep natuurlijk)en een gitaar, Houten puzzel. Deze cadeau's hebben wij samen met mijn ouders gekocht. Gr Jessica
@jessica: van Vtech heb je dus een echt kinderfototoetsel waar je echte fotoos mee kan maken superstoer dingetje en vriendin van ons heeft het gekocht voor haar dochter (wel voor haar 3e verjaardag overigens) en die is er geweldig stoer mee maar allicht is 10 maanden nog wat jong daarvoor @verjaardagen: anne is in september jarig geweest.. en 4 paar grootouders plus nog overgrootouders tja.. er is niet veel dat ze nog niet heeft alleen hebben ze little people dus nog niet gevonden en anne is gek op beestjes, dierenboeken, dierentuin, kinderboerderij.. dus een boerderij leek ons wel het aangewezen kado en als ze van ons niks krijgt.. krijgt ze waarschijnlijk nog steeds genoeg maarja.. vind het zelf toch ook leuk om wat t egeven he
Wij vieren geen Sinterklaas, mijn zoontje is een paar dage daarvoor al jarig. Voor zijn verjaardag krijgt hij van ons een glijbaan, van mijn ouders een vliegtuig met poppetjes en van zijn overgrootvader een boek van Dribbel. Wat ie van mijn schoonouders krijgt, weet ik niet. Met kerst doen wij meestal ook nog wel wat kadootjes onder de boom. Ik denk dat we dan zo'n wiebelrots kopen (zo'n eenpersoonswipwap) en alvast spulletjes voor zijn nieuwe grote jongenskamer van Cars.
De little people boerderij is hip. Onze dochter krijgt deze ook van Sinterklaas...hihihi Ik heb er overigens wel wat moeite voor moeten doen. Ik hoorde dat de boerderij uit de collectie gaat. Dus ik heb hem maar snel op de kop getikt!
Milan krijgt van ons niks voor sinterklaas. Nou ja, alleen een kleinigheidje voor in zn schoen. Van mijn ouders krijgt hij een garage en van mn schoonouders de trein van lego. Daarnaast zullen opa en oma ook nog wel een kleinigheidje hebben gekocht in de vorm van een puzzeltje, pyama o.i.d. Als volgende maand zn broertje geboren wordt krijgt hij van ons een uitbreiding voor de trein. En in maart is hij weer jarig. Ik vind het wel goed zo!