Het is zo ver ik ga het een keer proberen, thuisbezorgen via de AH. Deze week erg druk en ben bang geen tijd te vinden voor de wekelijkse boodschappen. Nu heb ik 3 vragen wellicht kan iemand die beantwoorden: - als ik nu bestel voor dinsdag dan gelden neem ik aan de bonus prijzen van die week? - Zijn er ook bepaalde acties? zoals gratis bezorgen of gratis producten en zo ja waar kan ik die vinden. - ik doe wel een mee met scoopy aanbiedingen, krijg ik ook een bon zoals in de winkel? Ik kijk al op de ah website maar daar staat geen tekst bij. De vraag staat er wel maar geen antwoord, handig dus
Je krijgt een gewone factuur! Dus die kun je gebruiken. Wanneer je eerst je bezorgdatum aangeeft, zie je daarna de bonusaanbiedingen van die dag. Dus dat is wel handig om te doen! En via google kun je nog wel eens een code vinden voor nieuwe klanten. Dan krijg je idd de verzendkosten gratis. Toevallig net zelf besteld ideaal!
1. ja 2. Dat stond onderaan op de homepage, ergens onderaan. Maar deze week niet om een of andere reden; je moet nu eerst een bestelling plaatsen en een bezorgmoment kiezen, daarna wordt eea onderaan de pagina aangegeven (dat je bv 3 oetgertoetjes moet toevoegen voor gratis bezorging). Of bestel een allerhande box erbij, dan krijg je ook gratis bezorging. 3. Bon geen idee, denk het niet? je krijgt een factuur bij je bestelling, en soms gratis producten.
Thanks ik heb het ontdekt! Nog een beetje onoverzichtelijk vind ik het maar komt goed. Kon idd wat codes vinden maar bij 2 flessen wijn en laat ik nou net geen wijn mogen en lusten en om nou 2 flessen voor mijn vriend te halen. @ zwangerevrouw, vind het best nog duur voor 3 dagen. Kan normaal voor de helft gezond eten voor 3 dagen. Maar wel leuk om een keer te proberen.
Je kunt komende week ook pizzaburgers bestellen voor gratis bezorging. 3 verpakkingen van 3,- per stuk.. als je anders 8,- verzendkosten betaalt is het het wel waard.//
Nou de bestelling is geplaatst. Leuk dat je ook nog wat gratis dingetjes er bij krijgt. Voel mij wel super lui duurde trouwens wel even voordat ik klaar was met bestellen. Maar een evt volgende keer kan je de vaste spullen zo toevoegen.
Oh ik vind het een geweldig systeem; wij wonen in de stad, op 1 hoog, 1 x per maand plaatsen wij een bestelling. Alle zware en grote artikelen laat ik dan komen. Verder houd ik de bonusaanbiedingen in de gaten en wanneer bijvoorbeeld mijn wasmiddel in de bonus is, sla ik meteen voor een half jaar 1. Ideaal. Net als het feit dat je aankopen via je bonuskaart geregistreerd staan, dan klik je op 'eerder gekocht' en zo kan ik niets vergeten. Privacy-technisch is het natuurlijk niet zo handig maar het gemaksdoel heiligt in dit geval de middelen zal ik maar zeggen .
deedie91 wij vinden het de moeite waard omdat we laat thuis komen, 2 kinderen hebben en het er voor over hebben om niet op stap te hoeven na het werk
Ik laat ook sinds een paar maanden de boodschappen bezorgen, wekelijks. Ik werk 5 dagen als gastouder en laat altijd op donderdag mijn boodschappen komen. Al het fruit, brood en lekkers voor de kids en voor ons gewoon ons avondeten en wekelijkse normale boodschappen. Ik vind het echt ideaal. We gaan ongeveer 1x in de week nog naar de AH om iets vers te halen of iets te halen waar we trek in hebben.