Kan der niet 1 groot sinterklaas topic komen, er lopen er nu al 3 en zie er nog wel meer komen. bv wat koop jij voor je kinderen, hoeveel kados kopen jullie enz enz, wordt nu al sinterklaasmoe, en hij is er nog niet eens nee vind sinterklaas een leuk iets maar als je perongelijk iets opent wat al bestaat wordt het samengevoegd zonder pardon, lijkt me dat het met de sinterklaastopics ook wel kan, gewoon 1 topic, ipv straks een stuk of 6 topics, zal wel de enige zijn die het vind hoor haha, om alle 3 de vragen te beandwoorden, ja wij kopen iets kleins, omdat er niet meer is, hooguit een euro of 20. ja sven krijgt van de opas en omas ook wat. en ja wij vieren dus wel sinterklaas zo 3 topics in een klap beandwoord. oja en nee helaas hebben we hier niet het sinterklaasspeelgoed boek gekregen, woon (nog) buitenaf, dat vind ik dan wel weer jammer want sven vind het erg leuk om door te bladeren. topic 4 bestaat al ondertussen, haha, nee ik weet nog niet wat sven gaat krijgen voor sinterklaas.
Precies. Toe zeg maak je niet zo druk. Vond die berichten over waar sex jij, wat doe jij wat vies is, was jij je na het wc gaan van ondere enz vele malen erger dan de sint. Trouwens gebeurd straks met kerst ook dus....
hahah. nou hebben we er eentje bij! Tja, ik vind het ook wel lichtelijk irritant worden. Straks komt er nog een topic met de lekkerste pepernoten, de knapste sinterklaas, laat je pietenpakje zien van je kind, waar koop ik dit speeltje etc etc etc. Stopt toch niet Maar goed, das nou eenmaal zo. Gelukkig gaat nog niet alles alleen over Sinterklaas. Er zijn nog genoeg topics die je zonder die heilige man kunt lezen. We moeten er maar overheen lezen (begrijp je topic dus wel hoor)
Als jij je serieus "irriteert" aan de hoeveelheid Sinterklaas topics, (geef jezelf een december ban want ook kerst komt er no. Aan ) nee serieus dan zou ik een modje een berichtje sturen of een onderwerp openen onder het kopje over deze site dan krijg jij ook antwoord op jouw vraag. Een topic openen over de Sinterklaas topics is je eigen irrittatie aanwakkerren.
Nou ja... er zijn 100en topocs die mij niet boeien.. daar kees ik lekker overheen.. Zo kan je dat met de sint topocs toch ook doen... Gedoe om niks!
Gewoon niet lezen of op antwoorden, probleem opgelost toch. Heb er geen moeite mee, is nou eenmaal actueel.
Ik heb er opzich geen moeite mee, maar net wat UUM85 zegt, er wordt met soms wel 3 maten gemeten, en als men last van mijn topic heeft, niet lezen dames. mag ik ook mijn mening even ventileren, dank u, dit gaat niet om sinterklaas zelf, en ben gelukkig niet de enige die dit denkt, zoals er al staat ik geniet van sinterklaas enz. maar vind het onnodig dat er straks 15 topics overlopen, en dat dat goedgekeurd wordt, maar als iemand perongelijk een 2de topic ergens van opent en dan vraagt waar haar topic is gebleven, te horen krijgt je bent accoord gegaan met de regels dus niet zeuren, het is samengevoegd, dan denk ik hmmmmmmmm, dat kan ook op een andere toon, maar goed ik wacht rustig al die topics af hoor, gaan we dan naar de kersttopics, en daarna zo door naar alle paastopic als jullie mijn smileys hadden bekeken dan zie je dat dit met een knipoog geopend is,