Wij zijn eigenlijk al een tijdje toe aan een nieuwe stofzuiger. Nu heb ik me een beetje proberen te oriënteren, in hoeverre dat mogelijk is. Maar ik blijf uitkomen op de dyson v8 absolute. Alleen de prijs houd me nog wat tegen. De reviews daarentegen zijn wel heel goed. Iemand die hem al heeft en zegt ja moet je juist wel of juist niet doen? Of misschien wel een andere stofzuiger die de moeite waard is? Het gemak zonder slang, kabel of zak lijkt me toch wel ideaal.
Die heb ik ook en ik wil nooit meer een andere stofzuiger. Ik kan hem alleen maar aanbevelen. Bij mij hangt hij in een hoekje van de keuken, met het kruimeldief hulpstuk. Ik pak hem er zo heel snel bij. Als ik echt ga stofzuigen, zet ik de steel erop en kan gaan zuigen. Na het zuigen leeg ik hem meestal meteen in de prullenbak (kwestie van seconden). Ik vind het gebruiksgemak echt super en de zuigkracht, vooral in de extra power stand, is heel goed. Mocht je bij de ING zitten, kan je met rentepunten een tegoedbon krijgen voor €50 of €100. Zitten wel wat voorwaarden aan vast, oa dat je de bon alleen kan verzilveren bij de Dyson webshop. Mocht je besluiten hem te kopen, kan het je zo altijd nog wat schelen.
Ik heb hem sinds 2 maanden en ben zo blij! Vandaag de bouwstofzuiger moeten gebruiken en man wat ben ik goed klaar met een stofzuiger die een snoer heeft en die je achter je aan moet trekken Er zijn trouwens wel verschillende type van de v8. Bij een mediamarkt, coolblue ed heb je minder opzet stukken dan via de dyson site. Op de dyson site verkopen ze ook een type met opberg tas en nog meer hulp stukken, die heb ik genomen met de ing rentepunten.
Hier staat ie ook op mijn verlanglijstje! Hebben nu de gewone Dyson. Ook dik tevreden hoor. Maar draadloos, lijkt me zoveel gemakkelijker.
Ik kan er heel kort over zijn; kopen! Pas als je een dyson hebt, weet je hoeveel troep er in je kleed zit.
Wat ik me altijd afvraag; als je m leegschudt in de prullenbak, heb je dan niet één grote stofwolk? En heeft/ houdt deze ook echt sterke zuigkracht? Wij hebben nu een Miele stofzuiger en die vind ik flink tegenvallen.
Bedankt dames! We zijn eruit. Woensdag heb ik vrij en dan ga ik hem kopen. Ik had vroeger nooit gedacht, dat ik later zo blij zo worden van een nieuwe stofzuiger kopen
Je trekt boven ergens aan, zodat onderin de klep open gaat. Het valt dan recht naar beneden de prullenbak in. Ik heb geen last van stofwolken. Ik neem zelf gewoon aan dat de zuigkracht goed blijft en anders neem ik gewoon contact op met dyson. Voor dat geld mag hij wel goed blojven zuigen vind ik Veel plezier dan, haha!
Dyson is zeker een aanrader! Wij hebben een 'gewone' met snoer, en dat verrekte ding doet t al 8 jaar zonder morren, heeft inmiddels al 2 grote verbouwingen incl. stof en rommel overleefd, gaat maar niet kapot. Dus word maar niet te blij van een nieuwe stofzuiger kopen, want de komende jaren hoef je niet weer