wie kan me helpen, ik weet t niet meer pikker me suf en heb alle folders 2x bekeken en ik kom er niet uit. wat is nu een leuk kado voor de sinterklaas te geven aan een 6 jarige jongen?
een (prenten)boek boekje om zelf te lezen lego gezelschapsspel Verder zou ik een beetje kijken naar de interesses van het kind. Wat vindt hij leuk? Dieren, dino's, ridders, draken, vliegtuigen, auto's, politie, brandweer...? En dan daar een beetje op in spelen. Misschien een verkleedset van iets?
En misschien dit topic eens doorlezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/401077-hoeveel-cadeautjes-krijgt-jouw-kindje-de-zak-sinterklaas.html Staan ook een hoop ideeeën in.
Mijn zoontje wordt morgen 6 en volgende week is het natuurlijk ook nog Sinterklaas. Hij krijgt: fiets (verjaardag) bestuurbare Cars auto (verjaardag) Cars-trui (verjaardag) Lego bouwsteentjes Triominos spel Muts, sjaal, handschoenen set van Cars Lego van Cars Inderdaad dus kijken naar wat hij zelf leuk vindt. Die van ons is gek op zowel Lego als Cars, dus dat laat zich mooi combineren. Spelletjes zijn ook vaak een succes. En voor kerst krijgt hij nog een leesboek op AVI-1 niveau (hij zit in groep 2, voor een kind in groep 3 moet je misschien al een wat hoger niveau nemen).
Gezelschapsspel Cd speler/radio Dvd Boek Mijn oudste krijgt een aantal spullen van angry birds, daar is hij gek op