Sintmaarten

Discussie in 'De lounge' gestart door smarlicia, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef jij met Sint-Maarten?

1. Snoep

2. Fruit

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Wat geven jullie met Sint-Maarten?

Zelf wil ik dit jaar voor mandarijnen en rozijnen gaan.
    Vorig jaar heb ik wel snoep gedaan.

Ik heb dit jaar zo iets ze krijgen al zoveel snoep laat ik eens wat gezonds doen.
    En de kleine kindjes kunnen dit ook makkelijk eten.

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Wij hebben altijd beiden. Snoep en mandarijnen. Vooral de kleine kinderen kiezen hier vaak voor mandarijnen.

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hier doen ze helaas niet echt aan Sint Maarten maar als ze hier aan de deur zouden komen zou ik snoep uitdelen.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.858
    5.118
    113
    Home
    Snoep

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Snoep. Daar is Sint Maarten voor, vind ik. Wanneer die van mij een mandarijntje krijgen o.i.d. dan bedanken ze wel beleefd maar heel stiekem balen ze er een beetje van. Krijgen hier elke dag al fruit dus echt onder de indruk zijn ze er niet van.

6. beccie

beccie Niet meer actief

Bij ons doen ze er ook niks aan, maar ik zou ook snoep doen.

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wordt hier niet gevierd.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus.

Hier ook snoep welke geschikt is voor meerdere leeftijden. Dus geen lolly's ofzo.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik vind fruit altijd zo erg.. dat een ander gaat bepalen hoe gezond je eet.. sint maarten draait om lekkers toch? Gezond krijgen ze thuis wel. Maar oke dat vind ik.

Ik heb dit jaar mini suikerwafels met half chocolade gekocht. Ze zijn per stuk verpakt dus ideaal.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zowel mandarijntjes, doosjes rozijntjes, als snoep (chocolade, jip en janneke rolletjes, maoam-achtige dingen). Mijn schoonmoeder maakt altijd een grote hoeveelheid zoute en zoete popcorn die ze in kleine zakjes verpakt: valt ook altijd goed in de smaak.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij lopen zelf dus zijn niet thuis maar anders snoep of cupcakes ( is mijn werk) .
    Fruit eten ze thuis wel.

12. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    snoep en fruit

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wordt hier biet gevierd, maar wij geven snoep.

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Het wordt hier niet gevierd, maar ik zou snoep geven

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Anders, namelijk niks. Hier doen ze niet aan St. Maarten.

Mijn kids kregen een mandarijntje met Halloween. Ze waren er allebei heel blij mee. Eén van de twee houdt niet zo van mandarijntjes en toen ze ergens aan de deur stonden, waar een kindje woonde, gaf één van de jongens hem het mandarijntje. Dat kindje was daar ook heel blij mee.

Ik vind het echt stom dat fruit niet als 'lekkers' gezien wordt.

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dit!! Ik weet nog heel goed, wij deden dan aan 3 koningen maar als iemand dan met fruit aan komt zetten omdat ze zo nodig de gezondheids politie willen uithangen pff , dan had je wat dat betreft nog meer aan een stuiver of een duppie die je dan in je spaarpot kon gooien.. Mijn moeder had/heeft altijd een fruitschaal maar snoep is een heel ander verhaal en de meeste ouders laten hun kinderen echt niet heel die zak opgehaalde snoep in een keer naar binnen werken.. Mochten we dan een paar snoepjes uit kiezen en de rest ging mooi de snoep trommel in.. Zo van doei snoep.. ;)

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

De kinderen verheugen zich er juist op vanwege het snoep maar ik doe wel een paar mandarijnen tussen het snoepgoed, vorig jaar zijn er meen ik twee mandarijnen gepakt...de rest ging voor snoep.

18. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Chocolade mini's! (bounty, twix, mini doosjes smarties (die laatste waren erg populair bij meisjes)). Dan komen de kinderen tenminste hier langs :)
    Voor de kleintjes die meelopen leg ik er wat rozijnendoosjes tussen (die durven vaak toch niet zelf te pakken en dan kunnen de ouders die nemen).

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is nog beter. Beide aanbieden en de kinderen zelf laten pakken.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    In principe niets want wij doen er niet aan maar mocht er toch iemand voor de deur staan dan zal het gewoon een snoepje uit onze snoep pot zijn. Ik ga in ieder geval niets speciaals aanschaffen.

Deel Deze Pagina