Nee wij gaan echt weg. Heb ook geen gordijnen aan die kant overigens. Ik vind een aantal kindjes aan de deur wel schattig maar als je dan op straat kijkt dan lijkt het hele dorp door onze straaat te lopen
ik heb op anders gestemd. Ik heb elk jaar weer wat anders. Voordat we met onze eigen kinderen gingen lopen hadden we vaak wel zo'n max 200 kinderen aan de deur. Ene keer heb ik snoep gedaan, andere jaar een keer knakworstjes, jaar erop mini fricandelletjes. Ook al een jaar een keer potloden met gummetjes aan de achterkant. Dit jaar heb ik een zak rozijnen gekocht en een zak mini Twix. Ik verwacht nu niet zoveel kinderen wat we lopen zelf met de kids. Er komt een tijd dat ze alleen met vriendjes gaan lopen en dat wij dan niet meer nodig zijn (of 1 van ons) en dan gaan we weer zelf bij de deur staan.
SNOEP! Dat hoort zo en daar liep ik vroeger ook voor. Had zo''n hekel er aan als mensen mij mandarijnen of appels gaven haha
Ik zelf doe altijd snoep. Maar mijn zoontje is zo gek op mandarijntjes dat hij die altijd pakt als hij de keuze heeft haha. Heel grappig vind ik dat.
ik maak altijd gezellige zakjes met een mandarijn, zakje chips en snoepje. die zet ik in een gezellig versierde mand in de voortuin (die versier ik met lampionnen) met een briefje erbij dat ze een zakje mogen pakken als ze mooi zingen. wij zijn zelf namelijk nooit thuis omdat we wandelen met de kinderen. wij wonden trouwens in een doodlopend hofje en hier komen maximaal 35 kinderen langs. naast ons op het woonwagenkamp is het wel altijd super druk daar word het hele kamp altijd helemaal versiert en ook echt werk gemaakt van de traktaties altijd super leuk voor de kinderen om daar een rondje te lopen!
Ik heb drie van die uitdeelzakken haribosnoep gekocht en ook nog mini-reepjes twix. Vorig jaar zeker 60 kids aan de deur gehad dus verwacht dat dat dit jaar wel weer zo zal zijn. Vroeger had ik zelf een hekel aan de mandarijntjes en taaitaai. Dus die geef ik zelf ook nooit
Niet open doen als je niet mee wil doen vind ik niet flauw. Het is namelijk niet 1x open doen, maar je hele avond is naar de knoppen. Sommige mensen hebben andere plannen. Of zijn slecht ter been.