Meiden, hopelijk heeft iemand advies voor me.. Vanmorgen werd ik wakker: hartstikke ziek.. Gelukkig is Lenn sinds vandaag weer beter dus kon hij gewoon naar het KDV.. Maar nu lig ik gevloerd op de bank.. Eten heb ik totaal geen behoefte aan, maar dat vind ik niet eens zo erg.. Maar drinken.. Ik hou niks binnen.. thee, water, sap.. zelfs ORS heb ik geprobeerd, maar alles komt er in no time weer uit.. Iemand de gouden tip?
Idd cola, en dan in een glas laten staan zodat de prik er een beetje uit gaat. Is niet zo lekker, maar een gouden middel.
Bij ziekte drink ik een gember drank genaamd Bandrek. Je kan het halen bij een Indonesische toko. Het is een smerige drankje maar je wordt er wel snel beter van!
een beetje drinkbouillion...mss niet zo lekker en je moet het maar net in huis hebben, maar steeds hele kleine slokjes drinken. Helpt bij mij altijd goed en vult gelijk je zouttekort wat aan. Cola helpt ook inderdaad. Je kan je knap belabberd voelen zo he! Beterschap!!
Cola met een beetje zout, dan krijg je de werking wat ORS eigenlijk doet dus ook een tip als je geen ORS in huis hebt.
Thanks.. net de cola ingeschonken.. zal het zo proberen.. Hoop dat het werkt, want voel me knap ellendig.. Kan me ook niet meer heugen wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest.. Is al jaren geleden volgens mij..
Aquarius! Heeft dezelfde werking als ORS, alleen een stuk lekkerder Ik geeft dat ook altijd aan mijn kinderen als ze ziek zijn, dan is het overgeven en diarree zo weer over. Sowieso bij misselijkheid kleine slokjes nemen en niet veel tegelijk.
Vla heb ik vanmorgen al geprobeerd.. Werkte bij de zwangerschap van Lenn namelijk goed in de ochtend.. Alleen geloof dat mijn maag en darmen momenteel helemaal niks kunnen hebben.. Dingen als Aquarius heb ik helaas niet in huis, anders had ik zelfs dat geprobeerd.. Gember heb ik ook niet in huis.. Cola leek dus te helpen, maar ook dat ligt er inmiddels uit..
ik ook niet dus heb ook echt geen idee hoop wel dat het niet te lang duurt want ik hem maandag mijn laatste school examen
Ik drink altijd 7-up en dan inderdaad even laten staan, dat ie niet te koud is en de prik er een beetje af is. Dat probeer ik dan heel de dag beetje bij beetje te drinken en dan merk ik 's avonds meestal al wel verschil. Beterschap he!
Mijn man is maandag op dinsdag nacht de hele nacht wakker geweest met een emmer langs de bank. Hij heeft dinsdag ook bijna niks gedronke als 1 glas water over hele dag. een dag later dronk hij weer langzaam sinas en drinkbouillion. Nu is hij weer zo goed als beter.
Djamilia Ah kijk dat zijn de goede berichten Lenn heeft ook maar één nacht gespuugd.. en flink ook.. Maar die heeft wel gewoon kunnen drinken.. Alleen eten heeft hij niet gedaan gisteren.. vannacht heerlijk geslapen en nu weer beter.. Gisteren wel de hele dag koorts gehad.. Cola/7up Misschien dat het daar ook wel door komt. zat nog wel wat prik in.. Maar dat is er zo goed als uit.. Blijf het stug proberen..