Wij verwachten ons 4e kindje... Het word een jongetje. We vinden het zo lastig een leuke naam te vinden. Hopelijk hebben jullie leuke suggesties?? Bij deze een plaatje met de namen van onze andere 3 kinderen. De eerste namen zijn de roepnamen.
Volgens mij heb ik 2 jaar geleden ook meegedacht met de naam voor jullie jongste Even denken hoor; Elias Jonas Elon Otis Julan Nolan Novan Tobin Robin Fender Tobias Mathias Joshua Joas Persoonlijk vind ik een naam met een s er in het leukst omdat de andere drie dat ook hebben.
Ja dat zou heel goed kunnen. Heeft toen ook even geduurd voor we de knoop doorgehakt hebben voor haar eerste naam. Ze hebben nu alle 3 een s, i en een a in hun naam ja. Dat is geen vereiste maar inderdaad de s erin klinkt al meteen een stuk bijpassender. Elias vind ik mooi, alleen lijkt dat niet teveel op Milas? Joas vind ik ook leuk! Julan is leuk maar neefje heet Julian, dus lijkt teveel. Verder zijn alle namen wel mooi maar het toch ook weer niet. Lastige opgave toch altijd weer een naam.
Felan Eloy Tjeu Jorg Nand Kalle Vigo Sten Soren Linus Kobe Jacco Yoah Just Sebas Silvijn Jorn Abel Brenn Foss Karst Walt Mink Fern Maas Mylo Mats Juste Tygo Seger Sverre Fedde Raff Kyan Luan Yvar Art Olaf Odin Jesper Mans Jelte Teije Jent Tieme Tristan Marx
Eerste namen waar ik aan denk zijn Otis en Oscar. Verder misschien: Boris, Casper, Destin, Elias, Jasper, Jesper, Joas, Jonas, Joris, Joshua, Lasse, Lester, Lewis, Lucas, Nasro, Thias, Tobias, Wessel