Hi, Welke films / boeken zijn bij jullie thuis favoriet bij 4 jarige? Bij ons Films: Kikkerdril Het zakmes Puk van de pletteflat Mees Kees Buurman & Buurman concert K3......welk meisje niet?? Disney films worden hier bijna niet gekeken, Frozen nu 2x gekeken. Boeken: Fien en Milo naar de dierentuin/zee Zwemmen zonder bandjes ik zou wel een kindje lusten Floddertje Ik ben wel benieuwd naar jullie favorieten, zo kan ik weer ideeen opdoen voor nieuwe boekjes / films.
Films (even kijken wie het thema weet te ontdekken ): Platvoet deel 1 t/m 96 Ice age 3: dawn of the dinosaurs Walking with dinosaurs Dinosaur Jurrassic Parc (euh ja... echt... leuk ideetje van papa....) Monsters & co Finding Nemo Shrek Hoe tem ik een draak Peter Pan Nijntje de film Boeken: De Gigantosaurus Tyrannosaurus Drup Draak Dries De Gruffalo Het kind van de Gruffalo Ik zou wel een kindje lusten Een bos vol enge wilde beesten Aadje Piraatje Rupsje nooitgenoeg Het vervelende lieveheersbeestje Het piratenmaal
Hier een jongen van 4 met een hele diverse smaak. Films: - Frozen - Troetelberenfilms - Tinkerbellfilms - 101 Dalmatiers - Pinocchio - Mees Kees Boeken: - Aadje Piraatje - Roodkapje - De wolf en de 7 geitjes - Sneeuwwitje - Hans en Grietje - Help! Dit boek bijt.
Dat is iedere dag weer anders.. Maar wat ze in ieder geval leuk vind: Films - Madagascar - Frozen - De sprookjesboom Verder kijkt ze veel Anna Aardbei en die gele poppetjes weet even niet hoe ze heten. Boeken; - Pinkeltje - Jip en Janneke - Nu de GVR aan het voorlezen vind ze hylarisch - Het muizenhuis -
Films: Rapunzel Frozen Doornroosje Shrek Boeken: Dikkie Dik Kikker De mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had Liselotje
Pfff even denken hoor. Twee jaar geleden keek ze graag naar: - Prinses Lillifee (film en serie) - Sprookjesboom de film - Korte filmpjes van de Sprookjesboom - Dirk Scheele, show Dikkie Dik - K3 En de boeken die het meest uit de kast kwamen: - Het grote gekke verhalenboiek - Ik wil ik wil....een opblaaskrokodil - Ik zou wel een kindje lusten - Jip en Janneke - Pietertje Pet Dat is wat me zo even te binnen schiet. Momenteel is Raveleijn (de serie) favoriet.
De film van Foeksia is ook erg leuk. En Tinkerbell. De films van Barbie vind ik niet zo geweldig, maar mijn dochter wel. Als serie is Connie wel leuk (te zien op Netflix).