Afgelopen maandag 27/5 is onze zoon Siraj geboren middels een geplande keizersnede. Hij weegt 2800 gram en is 50 cm. Mijn kleine mannetje had een slechte start en lag tot donderdag opgenomen, gelukkig mocht hij woensdag van alle apparaten en infuusjes af. Ik ben dol gelukkig met mijn kleine prinsje dicht bij mij. p.s hoe krijg ik foto geplaatst? (zit op de telefoon)
Gefeliciteerd met de geboorte van Siraj! Fijn om te horen dat het sinds donderdag beter met hem gaat. En ik heb 0,0 verstand van foto's plaatsen via telefoon.
Gefeliciteerd!! Ps: ik weet niet hoe je een foto via je telefoon kan plaatsen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen! Heel veel geluk!!
Gefeliciteerd!! en een foto vanaf je telefoon kun je uploaden door op de paperclip icoontje te klikken. Dan kies je de galerij map in je telefoon en dan kun je de foto selecteren die je wilt. dan moet je nog een keer op de paperclip klikken en dan staat de naam van je foto er, klik erop en hij staat in je bericht. Ik hoop dat je het beetje begrijpt
Gefeliciteerd!! En nu genieten! Via mijn tel kan ik geen foto plaatsen (reageert niet op paperclip icoontje?)