Ik heb het nu wel aanstaan maar geloof er eigenlijk niet meer zo in dat we doorgaan. Wel jammer want vond het vroeger altijd best leuk om te kijken!
ik denk dat we nooit meer door die balkan heen komen, ik kijk overigens niet, vind meisjes in de jungle interessanter straks misschien.
Ik heb Nederland net wel gezien. Ik vind dat ze het superrrrrr deden!! Lekker enthousiast!! Lekker los! Vooral de jonge Jaap ging uit zijn dak! Kippevel Hoop dat het eindelijk lukt!!
ook hier zitten we te kijken. vond belgie echt verschrikkelijk, maar he smaken verschillen gelukkig, anders krijgen we een saaie avond. deze tweeling zal ook wel doorgaan, maar ik vond nederland wel echt super. om eerlijk te zijn kreeg ik echt meerdere keren kippenvel. maar ach, nee we gaan echt niet door, en dat heeft dan niets te maken met de kwaliteit. zelfs het achtergrond koor van die tweeling zingt vals, maar ik denk toch dat ze door gaan. blijf wel stiekem duimen voor onze 3js. joyce
diet tweeling vond ik wel erg mooi hoor.... en de 3js... ja je hoopt natuurlijk wel maar ja... zoveel buurlanden hebben wij niet he die op ons kunnen stemmen tegenwoordig draait het daar toch om... iedereen krijgt stemmen van de buurlanden..
Ik duim mee voor de 3J's, vond het verrassend leuk! Ik kijk lekker mee, heerlijk om al die pulp voorbij te zien komen...
precies.... dat is nou juist het probleem hahaha die gaan sowieso wel door net als oekraine... ook zij gaan wel door.. ook al vind ik dat dan weer niets
maar waarschijnlijk komen zij wel heel ver... als ik even denk aan de buurlanden.... zij hebben toch ook veel buren?? hahahaha
dat vond ik ook... deze is ook niet echt heel erg leuk vind ik... sinds wanneer zijn mannen ho*ren?? er staan er een aantal achter ramen