Deze week krijg ik een SIS-echo om te kijken of er iets in m'n baarmoeder zit wat een zw.schap in de weg kan zitten. Ze vermoeden een poliep (aan de hand van vaginale echo), maar willen dat dmv die SIS-echo beter bekijken. Ben benieuwd naar ervaringen van andere vrouwen die een SIS hebben gehad en vraag me tevens af of het een positief effect kan hebben op het zwanger worden.
hoi ik wil je niet ontmoedigen maar een vriendin van me schoonzus die heeft een poliep in haar baarmoeder en die wordt verwijnderd maar ze mag 3 jaar niet zwanger raken ik vindt het een beetje ongeloof waardig maar dat heb ik ook maar gehoord
@linny Ik heb al eerder een poliep gehad en die is tijdens een hysteroscopie verwijderd. Ik mocht toen 1 maand niet zwanger worden. Drie jaar vind ik een heel raar verhaal en heb ik ook nog nooit gehoord.
ja ik vond het ook al raar maar goed dan zal er wel nog meer aan de hand zijn wat ze mischien niet verteld ik hoop voor jou dat het niet veel bijzonders is je je gauw zwanger mag raken
Ik heb ook een SIS gehad. Stelde weinig voor, ze vonden bij mij dan ook niets gelukkig. Deze echo heeft bij mijn weten geen invloed op zwanger worden. De HCG (heet ie zo?) daarentegen kan wel helpen, maar dat is iets heel anders dan een SIS.