Hallo allemaal, Wij willen graag een kinderfauteuil voor ons dochtertje kopen voor haar eerste verjaardag. Nu kwam ik de stoel van Sit and Joy tegen op internet. Deze vind ik er erg leuk uit zien en ook origineel. Maar heeft iemand van jullie ervaring met deze stoel? Is het een aanrader of juist een afknapper?? Voor degene die er een plaatje bij willen: http://www.sitandjoy.com/index.php?pro=32894 Ik hoop gauw reacties te krijgen, zodat wij een beslissing kunnen nemen! Groetjes, Arri
Dat ziet er leuk uit zeg! Ik vermoed alleen dat mijn zoontje daar nooit in zal gaan zitten... veel te weinig bewegingsvrijheid. Misschien als hij wat groter is. Ik heb er dus geen ervaring mee maar vind het er wel erg leuk uitzien
Ziet er leuk uit, maar geen ervaring mee. Maar onze dochter kennende gaat ze hier niet inzitten, die zit liever bij ons op de bank.
Grappig wij hebben net dezelfde twijfel gehad. Maar dan niet deze stoel maar de sit & joy ballina voor ons meisje. We hebben nu besloten toch voor een fatboy te gaan omdat je daar meer mee "kan"
vrienden van ons hebben er zo een voor hun dochtertje, maar die is al wat ouder (3,5) zij vind het helemaal leuk, maar kan me niet voorstellen dat mijn zoontje er langer dan 2 tellen in blijft zitten.... tja verschilt per kind denk ik. Maar de stoel is wel helemaal geweldig.
Wij hebben een stoeltje van de prental ziet er redelijk het zelfde uit maar dan van schuim (weet niet of die dingen met balletjes gevult zijn) en ze blijft er redelijk in zitten geef haar wel eens haar sapje of een soepstengel
Bedankt voor jullie reacties. Ik zou inderdaad zo'n soort stoeltje willen puur om haar iets te laten drinken en eten. Nu doe ik haar dan vaak in de kinderstoel, maar dat vind ik zelf zo'n gedoe. Dus ik wil graag iets anders. Binna, bij jou werkt zo'n soort stoeltje dus wel? Misschien werkt het nu nog niet, maar ik wil haar laten wennen om het eten en drinken zittend te doen. Nog meer tips/ideeën?
Wij hebben zo's stoeltje van een ander merk en daar gaat ze in staan en valt ze om niet echt een succes dus. Ze begint nu een door te krijgen dat ze toch echt moet zitten. Beneden hebben wij een kussen van Sit en Joy en dat gaat wel goed vind ze super ze kijkt er tv op laat zich erop vallen het is echt haar plekje
Ik heb de Sit and Joy nog niet in het echt gezien. Maar het lijkt me qua materiaal wel prettig: goed afneembaar. Als het wat is, gaan we binnenkort een ritje maken naar een winkel waar ze hem hebben.