Hallo, Ik ben vanochtend mijn trollbead armband verloren in assen. Ik vind het echt super klote Zou iedereen in omgeving Assen navraag willen doen bij vrienden en bekenden of zij deze armband misschien hebben zien liggen. Ik ben hem verloren op weg van mijn huis in Marsdijk naar het station. Ik heb de weg langs de Gamma aan de overkant en dan langs het spoor gefietst. Aan de armband zat eer Roze glaskraal een grote ronde kraal met bloemen en roze steentjes, een boeddha kraal, een lotus bloem, een gewoon kraaltje met een bloemetje, een letter D en een kraaltje in de vorm van een kadeautje. De sluiting was er een met bloemetjes. Hebben jullie verder nog Tips voor mij om mijn armband terug te vinden. Ben de route al 2 keer helemaal langs geweest en heb ook al contact met de gemeente gehad. NS gevonden voorwerpen kon ik niet meer berijken gezien die al dicht waren toen ik thuis was. Groetjes
Goh, vervelend joh! Misschien bij de politie informeren....er zijn soms nog eerlijke mensen. Bij de supermarkten kan je ook een oproep plaatsen. Ik ben bang dat je hem niet meer terugvindt eerlijk gezegd. Heb je geen foto? Ik heb geen idee namelijk. Elmo