Opgezette en dikke buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wie van jullie heeft hier nog meer last van?? Ik heb al dagen een zere/opgezette en dikke buik.. Ik slaap het liefste op mijn buik en dat voelt nu heel vervelend en verder krijg ik mijn spijkerbroek amper nog dicht.. Zou het komen omdat ik ongesteld moet worden of omdat ik zwanger ben of heb ik gewoon last van darmen (die zijn namelijk wel gevoelig voor mij)?? Ik heb alleen niet het idee dat ik hier nu last van heb.. ik ben nog maar een maandje gestopt met de pil en heb nog een menstruatie gekregen, behalve de stopweek!! Bedankt alvast.. xxxx

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo lientje,

Ik weet wat je voelt. Ik heb dat ook in mijn eerste maand gehad. Mijn buik was opgezet, mijn tepels deden enorm pijn en constant steken in mijn onderbuik. En wat ik nu nog heb is dat mijn urine geler is dan anders. Maar ik heb geen blaasontsteking. Het schijnt allemaal bij het ontpillen te horen. Dus nog ff door bijten!
    Ik weet niet hoe lang je aan de pil was maar ik denk dat dat ook een grote factor speelt

gr 'nita

3. Lientjelove

Oh ja.. dat ontpillen zou inderdaad ook nog kunnen, daar word je wel een beetje gek van. Je voelt je zo rot, omdat die rotzooi uit je lijf moet!! Ik heb de pil wel zo'n 14 jaar geslikt, dus is wel logisch dat het een poosje duurt voor de pil je lijf uit is. De eerst 2 weken voelde ik me ook beroerd, maar daarna werd het minder.. dus had daar niet meer aangedacht.. hoe lang duurt dat ontpillen?? Bedankt voor je reactie... xxx

4. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Vervelend dat je last hebt van een opgezette buik. Kan inderdaad komen door het ontpillen. Op welke dag van de cyclus zit je nu? Kan je misschien al een testje doen?

5. Lientjelove

Ik zit nu op dag 30!! Maar ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus gaat duren en wanneer ik dus een eisprong heb gehad.. Ik heb gekeken naar wanneer wij gemeenschap (dit was deze maand niet zoveel, omdat mijn lieffie in het buitenland zat) hebben gehad en als ik dan ook een eisprong had toen.. wanneer ik een test zou kunnen doen en dat is 4 okt. dus ik wacht nog even af tot dan!! xxx

Deel Deze Pagina