leuk kraamcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door maamaa, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maamaa

    maamaa Actief lid

    22 aug 2005
    305
    0
    0
    Wat zouden jullie een leuk cadeau vinden om te krijgen tijdens de kraamperiode. Of wat vond je een leuk cadeau wat je kreeg?

    Ik moet binnekort naar vele pasgeboren baby's en ouders en vind het leuk met een origineel/leuk cadeau aan te komen!

    Tips???

    Alvast bedankt!
    M
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik kreeg een baby mand waar ik elke dag 11 dagen lang een kadootje mocht uitpakken en die waren voor de kleine maar ook voor mezelf
    ik vond dat erg leuk en spannend;)

    succes
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Is een geboorteklok wat?
    Vonden mijn zwager en schoonzus erg leuk...

    Dit is een link naar geboorteklokken. Als je op google geboorteklok intypt vindt je nog veel meer sites.

    http://www.margootje.nl/assortiment.htm

    Marian
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik wil hier ook graag ideeën opdoen... een vriendin is gister bevallen !!!
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb een ochtendjasje en een knufelhond gekregen met iris haar naam er in.....een heel en persoonlijk kadoo.....



    ik had idd ook een 10 dgn pakket, heel spannend om elke dag een kadootje tepakken....
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Er zijn ook van die setjes te koop (bij H&M), met zo'n leuke slabbetje erin, een mutsje, een pyjamaatje en een badjasje. Die hadden we aan onze collega gegeven en die was er super blij mee. Die was ook nog redelijk binnen het budget.
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik vind een mobieltje van hout (je hebt echt van dei HELE aparte) voor boven een wieg o.i.d. altijd wel leuk!
     
  8. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Mijn vriendin is 16 juli uitgerekend en mijn schoonzuster is 21 juni uitgeteld,Mijn hobby is borduren dus voor beide heb ik een geboortelap in gedachten, met die van mijn vriendin ben ik vorige maand mee begonnen, ik doe iedere keer kleine stukjes, met die van mijn schoonzuster ben ik nog niet helemaal uit wat ik zal gaan maken,daar moet ik vandaag of morgen ook aan beginnen anders komt ie niet klaar.Voor mijn schoonzuster kan ik wat gerichter borduren omdat we al weten wat het word, hahahahaha.
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dit is een leuke site!!! moet je even naar beneden scrolen en daar kan je aanklikken plaatjes. Daar hebben ze leuke kraam pakketjes, en zeer betaalbaar! Je kan daar ook zelf weten wat voor figuurtje je er op wil hebben. Ik wil dus heel graag Snoopy er op hebben!!!
    www.systronix.nl/STIX
     
  10. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik heb toen bij me zoontje een luiertaart gehad met allerlei bruikbare dingetjes er in zoals sudocreme, bodylotion, haarlotion, rammelaar enz
    en ik heb toen ook van iemand een geboorte tegel gehad met zijn naam erop en gewicht en geboorte tijd en datum.
    Ook heb ik toen een riete mand met allerlei zwitsal producten gehad.
    tja er zijn zo veel leuke dingetjes voor baby's mischien is een geboorteboek ook wel leuk daar kan je alles van je baby in opschrijven en eerste haarlokje enzo in plakken en foto's.
    Je kan tegenwoordig ook wat bij de drogist in elkaar laten maken zoals die luiertaart bij etos bijvoorbeeld.
    Nou veel succes met de kadootjes :D

    groetjes Joella
     
  11. Guusje

    Guusje Lid

    12 aug 2005
    93
    0
    0
    Sliedrecht
    jaa zo n luiertaart lijkt me ook erg leuk!
     
  12. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoest met je Guusje? Tijd geleden... ;)
     
  13. Niet meer actief

    ik heb van vrienden van ons zon draag zak gekregen voorde kleine in te doen.
    ik weet nie zo goed hoe je het uit mot leggen een baby bag heet het van premaxx www.premaxx.com

    vond het wel een orgineel idee!!!

    xxxx
     
  14. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik haal bij de Hema effen witte rompertjes en met de computer maak ik plaatje waarbij ik de babynaam en geboortedatum zet. Dit print ik dan op strijk/transferpapier (V&D, Hema) en strijk het op het rompertje. Succes verzekerd ! (wel opletten dat je het plaatje in spiegelbeeld print ;))
     
  15. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De zelf gemaakte kadootjes waren natuurlijk erg leuk. Ben je niet zo crea, dan doet een kadobon het ook altijd goed. Wel van een babyzaak natuurlijk. Kunnen de kersverse ouders zelf heerlijk shoppen.
     
  16. Niet meer actief

    he conny wat een leuk idee zeg, ga ik toch ook eens proberen
     
  17. Niet meer actief

Deel Deze Pagina