helemaal goed... die bedoelde ik dus. Sam rijdt er al een jaar met veel plezier op rond!!! ze zijn gaaf he
Stoere fiets hoor! Wij wilde een fiets met zijwieltjes, zodat ze straks ook echt kan leren fiets... dus het is deze geworden: Fietsenwinkel.nl, de grootste keuze van Nederland - Next Generation Starry 12 2009,next generation starry 12 2009,Next,fiets,fietsen,12,kinder Goede aanbieding lijkt me, want hier in de fietsenwinkel kost ie nog steeds 109 euro!
aude, ik heb ook voor dit fietsje gekeken toevallig, alleen ik twijfel even of ik niet eerst eentje met duwstang nodig heb.. chloé wordt nu einde van de maand 2 jaar, heb jij eerst zo'n duwstangfietsje gehad of meteen dit geprobeerd...graag jouw ervaring...
leuk fietsje zeg , en vooral voor dat geld !! ik hoef niet zo'n dure , als alles er maar op zit !! wordt beslist geen fiets van 150 euro... eerder rond de 60 a 100 euro !
hahahaha , had mijn woorden kunnen zijn... Esmee is ook lekker , meisje, meisje ! had dat fietsje oook al gezien bij halfords ! en dat fiets had ik ook al in mijn hoofd, niet TE meisjesachtig maar je kan wel zien dat het bestemd is voor een meisje... vat je hem nog ? haha.. volgens mij staat er ook nog LIEF op ??