Last van mijn spieren

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal26, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik ben nu bijna 34 weken zwanger.
    Alleen nu merk ik de laatste dagen dat ik verschrikkelijk last van mijn spieren heb en ontzettende vervelende hoofdpijn heb.
    Mijn nek doet zeer armen en ik heb het de hele tijd vreselijk benauwd.
    Hoort dat gewoon bij de zwangerschap?

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meid, vervelend joh.
    Eerste wat in me opkwam was dat zwangerschap nog wel wat vergt van je rugspieren en vooral boven in je rug kan dat voor nogal wat nekklachten zorgen.
    Let dus goed op je houding. Ga niet teveel corrigeren, loop met je voeten vooruit en niet zijwaarts (het welbekende waggelen).

De benauwdheid heb ik ook bij tijd en wijle. Dat heb ik wel eens als kindje flink met zijn kont omhoog zit te duwen. Daarnaast kost alles meer energie waardoor ik wat benauwder ben.

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Gelukkig waggel ik niet, mijn therapeut zegt dat ik heel netjes loop, en dat ik een goeie houding heb.
    Maar het is dus wel normaal dat je deze kwaaltjes hebt tijdens de zwangerschap.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik zou even naar de huisarts gaan,want er heerst een griepje met exact die symptomen die jij opnoemt,ik liep zelf ook al dagen met hoofdpijn en sinds gister spierpijn en misselijk,benauwd en ik sliep ongelovelijk veel,en gister bij de ha geweest die zei dat het heerste.sterkte

Share This Page