Sinds een uurtje of er2 krijg ik om de haverklap een waarschuwing op deze site bij verschillende topics word in doorgelinkt naar de weight watchers waarbij mijn pad helemaal doorslaat. En bij andere mag ik van de firewall niet eens verder e site op.
ik heb afgelopen weekend al een pb gestuurd naar beheer. als ik heen en weer blader op zw.pagina, kom ik niet op een volgende bladzij maar krijg ik ineens een andere website in beeld. daar zit ik echt niet op te wachten, leuk als er net een kind naast je op de bank zit.
Dames, We hebben de website uitgebreid getest en gecontroleerd. We hebben niks kunnen vinden wat dergelijke problemen zou kunnen veroorzaken. Het feit dat sommigen het ook op andere websites hadden gaf eigenlijk al aan dat het niet aan Zwangerschapspagina.nl ligt. We kunnen ons wel voorstellen dat het vervelend is en zijn wel benieuwd wat het nou wel is. Mochten jullie last blijven houden dan zouden we graag willen weten op welke pagina van Zwangerschapspagina.nl je was toen je werd doorgestuurd, naar welke website je werd doorgestuurd (URL) en welke browser je gebruikt. Je kunt ons dan het beste emailen op info@zwangerschapspagina.nl. Probeer sowieso de tijdelijke internet bestanden, geschiedenis, cache en cookies te verwijderen uit je browser. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl