Site loopt vaak vast.. door reclames??

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jucade, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hebben jullie hier ook (meer) last van als voorheen? Ook kan ik als ik terug wil gaan, 3 keer op vorige drukken, ipv gewoon 1x.. Hoe kan dit nou?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Hier geen last maar volgens mij weet ik waar door het komt. We hebben laatst iets aangepast omdat iemand last had van filmpjes als advertentie. Om er zeker van te zijn dat dat het probleem is zouden we eigenlijk samen een keer online moeten zijn. Ik zet dan die optie terug en jij kunt direct kijken of dat het sneller maakt voor jou.

Lotte

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik ben online :)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Oke, ik heb de optie nu uitgeschkeld, zou je je browser (internet explorer, safari, firefox of zo) even willen sluiten en daarna weer opstarten, dan weer naar Zwangerschapspagina gaan en kijken of dat beter is.

Eigenlijk zou je de tijdelijke internet bestanden en geschiedenis ook even moeten wissen omdat je browser de site nog uit z'n cache kan halen waardoor het lijkt alsof er niks veranderd is.

Lotte

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

bij mij loopt hij ook vaak vast... staat nu een scherm open van mij die ik niet eens meer gesloten krijg... zelfs niet met ctrl alt del
    was een topic aan het lezen in de lounge...

maar het gebeurd heel veel vaker.. wel jammer en irritant hahaha

6. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Hier had ik er ook vaak last van, moest steeds IE afsluiten via taakbeheer. Zag wel steeds iets van een add van google wat geladen moest worden onderin staan.
    Nu heb ik Firefox gedownload en heb ik die problemen niet meer, of komt dat omdat er dingen van hier uitgeschakeld zijn?

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Het bekijken en plaatsen van berichten op Zwangerschapspagina.nl is als het ware een samenspel tussen onze site en jullie PC en browser.

Er zijn veel verschillende soorten PC's en browsers en helaas is het zo dat sommige elementen van Zwangerschapspagina.nl voor problemen kunnen zorgen op sommige browsers. We hebben veel functies aangepast of uitgeschakeld waardoor de site voor de meeste gebruikers goed te bekijken is en er prima mee te werken valt.

Veel problemen liggen niet aan onze site maar aan de manier waarop jouw browser onze site oppakt en verwerkt. Zorg ervoor dat je browser zo schoon mogelijk is. Dit betekent ruim regelmatig de cookies op, verwijder regelmatig tijdelijke internet bestanden en geschiedenis, zorg dat je browser de cookies van Zwangerschapspagina.nl accepteert, gebruik geen browser toevoegingen en hou je browser up to date.

Mocht je toch een foutmelding krijgen of hinder ondervinden dan vinden we het fijn als je dat meldt. Doe dit alleen zo uitgebreid en specifiek mogelijk. Probeer zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven wat je deed en waar je dat deed. Een print screen kan ook makkelijk zijn.

Lotte

Deel Deze Pagina