koeka wrapper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baileyy, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.634
    1.443
    113
    even een vraag. Ik las hier dat een wrapper zo handig is. Nu zoek ik nog iets voor in de kinderwagen én ik vind koeka erg mooi. Dus ik denk aan de koeka wrapper. Maar die zijn alleen in wafel uitvoering toch met van die hele wijde beentjes? Die beentjes lijken me dan weer minder prettig.
    Wat zijn jullie ervaringen? of kan ik beter kiezen voor iets anders?

Die van Lodger lijken me ook handig, maar ik vind ze gewoon niet zo mooi qua kleurstellingen.

2. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga van koeka gewoon een ledikantdeken als wrapper gebruiken. Mij lijken de beentjes ook niet handig namelijk

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik heb m! Beentjes zijn geen probleem.
    Mijn zoontje vind m heerlijk.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.634
    1.443
    113
    Ik heb zo'n idee dat die beentjes veel te groot en te wijd zijn. Vanaf welke leeftijd tot wanneer gebruik je deze?

Ik kan me herinneren dat deze van Koeka ook in teddy waren, maar die kan ik nergens terugvinden?

5. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    De binnenkant van de wrapper is teddy, de buitenkant is wafel. Tenminste, die hingen vorige week bij babypark.
    Ik heb gewoon een teddy wiegdeken, kan je er ook prima omheen wikkelen

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb die wrapper terug gebracht nadat ik van vriendinnen meerdere negatieve verhalen erover gehoord had.
    Heb nu een wikkeldeken laten maken

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.634
    1.443
    113
    @ikkemijik. Maar dan gebruik je die deken als wrapper? Laat dat dan niet los? En dat doen je ook voor buiten?

@BVS Wat voor negatieve verhalen dan??
    Een wrapper laten maken? Wat leuk!

8. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hem nog niet in gebruik, kleine moet nog komen. Maar dekentje is groot zat om ruim om de baby te kunnen wikkelen zodat hij niet loslaat. Desnoods zet ik er tegen de tijd dat hij groter wordt een klittebandje op, maar denk niet dat dat nodig is.
    En wil het inderdaad voor in de kinderwagen (dus buiten) gaan gebruiken, deken is warm zat over de kleertjes en dan losse muts op.

Vroeger hadden ze ook geen wrappers he ;)

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb veel plezier van de wikkeldeken van Snoozebaby.

10. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de wikkelcape van Koeka die kan je ook in de maxi cosi gebruiken.

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb die wrapper en vond m ook heerlijk als omslagdoek bij ons decemberkindje. Fijn dat je m kunt dichtknopen.
    Verder hebben de beentjes geen probleem opgeleverd hoor, ook niet meteen na de geboorte.
    Wel zat ze af en toe met haar neus in de capuchon als ze in de wrapper sliep. Dus ik vond t niet fijn om haar daarin te laten slapen als ik niet op dezelfde verdieping in huis was om te kijken af en toe

12. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Die van snoozebaby heb ik ook, maar die is dunner en kwam niet zo ver dicht. Het borstje van de baby zit bij een heel kleintje niet goed ingepakt vond ik

13. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi!
    Die heb ik dus ook gekregen, een cape met een gat voor de riem van de mc; maar, er zitten geen uitsparingen/ gaten bovenin voor de schouderriempjes, hoe wurm jij hem in de mc? Vind het nu wel wat lastig/ rommelig ogen nl, maar das misschien een detail haha.

Deel Deze Pagina