Herkent iemand dit? Ik was deze hele zwangerschap al veel misselijk en aan het spugen. Afgelopen twee weken heb ik vakantie, kan het rustig aan doen, maar de misselijkheid lijkt wel erger. Heb gewoon helemaal geen eetlust ook. Vanochtend een schaaltje yoghurt op, en net een cup a soup. Nauwelijks een fatsoenlijke maaltijd dus. Gister maar 3 hapjes avondeten, later wel wat van de mac daar had ik ineens wel zin in.. Gelukkig donderdag naar de arbo want werken wordt zo wel moeilijk denk ik... Mijn bloeddruk was laatst wel laag voor mijn doen, 120/60, kan je daar misselijk van worden? Heb wel soms duizelingen of dat het zwart wordt voor mijn ogen
Ik heb het ook gehad tussen week 12 en 18 ineens veel meer misselijk en ook veel overgeven. Daarna nam het plots weer af en nu niet meer. Duizeligheid kan je wel misselijk van worden maar jouw bloeddruk is niet dusdanig laag dat het misselijkheid zal veroorzaken. Sterkte ermee!
was vanaf de 2de week zo misselijk als iets ,daaraan merkten we ook dat we zwanger waren . op week 5bloed laten prikken en dan waren we zeker . kortom ben al van oudejaar aan het overgeven ,niets helpt ,heb van week 9tot10 in het ziekenhuis gelegen omdat ik zelfs geen water binnenhield ,op4dagen 6kg kwijt! dokter zei dat het ging beteren en dat doet het ook een beetje ,ben nu 16weken en moet nog overgeven door bepaalde etenswaren en geuren succes!