Pff.. met mijn eerste zwangerschap ben ik +30 kg aangekomen! Dit is nooit helemaal weggegaan (lees: ik ben er maar 10 kwijt geraakt). Nu met de 2de zwangerschap lijkt wel alsof de hele wereld op me let! Ik word er een beetje moe van! Zo wil ik elke dag 1 augurk.. zit me moeder meteen te miepen of dat wel goed is? Of laatst zei ik tegen mijn man, ik lust wel een lekkere warme chocolade melk.. Nou je moest em horen! Ik let heus wel op wat ik eet. Sterker nog, ik ben zelfs minder gaan eten, omdat ik veel sneller vol zit. Ik ben in het begin 3 kg afgevallen en er nu 1 aangekomen. (dus ik zit nog steeds op -2 kg).. dat lijkt me toch netjes met 18 wkn! Met mijn eertse zwangerschap was ik er al +14..(als het niet meer was) Zo en nu ga ik lekker met een bak choco ijs.. csi kijken haha.. maar ik ben het weer kwijt!
Je hebt groot gelijk hoor. Je kunt denk ik beter toegeven aan je zwangerschapslusten dan je er zo lekker op te maken dat je uit protest het iedere dag gaat eten haha. Heel veel eet en kijk plezier
meid je hebt groot gelijk. een beetje opletten kan geen kwaad (als ik mijn gang ga dan ben ik binnen de korste keren een kamer olifantje) maar af en toe mag je je best te buiten doen aan lekkerneijen en de buiten wereld moet zich er lekker niet mee bemoeien. zo nu lekker met je bak ijs csi kijken, ik neem zo meteen ook wat lekkers. proost op de zwangere vrouwen. gr tascha
ik ben met vorige zwangerschappen ook 22 kilo aangekomen ...nu iets van 6 denk ik ...maar mijn mannetje haalt alles wat ik wil en lekker vind ...en heeft er geen moeite mee dat ik aankom ....maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er wel wat moeite mee heb ....en ook dat ik na de bevallingen (2 x) ...binnen 2 weken onder mijn gewicht zat van voor de zwangerschap ...hoop hier nu ook op ...maar is het niet zo ...tsjah dikke vette pech
Nou ik wil niet overdrijven maar erg netjes van je. Je bent zelfs in de min zeg maar. En ik vind het juist knap dat je er op let en ervan geleerd hebt. Ik heb ook mijn les geleerd bij de eerste 28 kilo aangekomen en nu ben ik vijf kilo aangekomen. Werd echt een obsessie voor me, ik wou ook niet aankomen. Maar niemand zegt wat tegen mij omdat ik alleen een buik heb en heel normaal ben verder qua vorm. Iedereen is juist trots op me. Maar come on een augurk? Daar zit niks in, ik eet soms per dag een hele pot en dat is zo calorie arm. Verder plakjes tomaat en veel kiwi's en appels en sinaasappels en beschuitjes bij de trek. Maar als iemand op me gaat letten dan eet ik hun op! Jij moet lekker doen wat JIJ wil en waar je je lekker bij voelt en laat je zwangerschap niet door een ander verpesten want het zijn hormonen waar jij niks aan kan doen.
Nou als ik zo op die foto in je album kijk ben je toch helemaal niet zo dik? Was je daarvoor dan zo mager? Ik denk dat ze het allemaal wel goed bedoelen hoor, alleen komt het natuurlijk ontzettend lullig over.
Ja, ik was redelijk mager ja.. 50-55 kg en maatje 32/34, op het einde van mijn eerste zwangerschap woog ik 92 kg!. Dus het contrast was natuurlijk enorm! Ik ben na de bevalling blijven steken op 76/77 kg en zit nu op 74/75 kg.
Vervelend is dat om elke keer zulke dingen te moeten horen. Je hebt na de zw. schap van je 1e wss een gezonder gewicht overgehouden dan daarvoor denk ik, maar het valt nou eenmaal sneller op als je van heel slank naar slank gaat. Ze zouden nu in je omgeving toch moeten zien dat het nu anders is dan bij de 1e, nu ben je nog niet eens wat aangekomen. Gewoon goed blijven eten hoor, je niks van ze aantrekken, als je maar niet gaat korten op je eten omdat je bang bent om aan te komen. Je ziet er hartstikke goed uit hoor
Korten? Ech nie... hahaha. En ik moet zeggen, ik voel me ondanks die zwangere buik, toch behoorlijk slank! Maarre.. thanks for the compliment!
Ik zie je foto's in je album nu pas maar wat een onzin, je ziet er superslank uit ondanks die zwangerschapsbuik. Heel mooi juist! Ik weet niet hoe je er met die 50 - 55 kilo uitzag maar mager vind ik niet mooi. En godsimikki maatje 32/34 bestaat dat ook?
ik vind dit altijd zo een bullshit. ja sorry hoor. Ik ook was ik lekker aan het genieten van mijn zwangerschap hoor je iedereen maar dan ook echt iedereen van ... zo al veel aangekomen? Ja dat wordt dan sporten zeker ... bij mij ging het niet zo snel eraf. Jeetje zoveel aangekomen nu er nog af bla bla bla. Ik vond het helemaal geweldig om lekker te choqeren (schrijf ik vast verkeerd) Ik woog altijd 71 kilo en als de mensen vroegen hoeveel ik was aangekomen dan zei ik altijd met een grote glimlach 25 KILO maar ik ga voor de 100. Hahah had je die gezichten moeten zien. Nou ik heb op 1 kilo na de 100 niet gered. Ik heb door mijn slechte eetgewoonte een langzame spijsvertering opgebouwd dus kwam vrij snel aan omdat ik regelmatiger ging eten. Ik heb zoiets ... er groeide een klein mensje in me ... die ik van alle voedingstoffen moest voorzien en dan moet ik me ook nog eens druk gaan maken over mijn gewicht/?! Nou ik zeg dan altijd mijn lichaam krijgt een jaar de tijd om weer in vorm te komen en dan zie ik wel verder. En ik vind het nu belangrijker dat mijn kleine gezond is. En die aanslag op mijn lichaam dat is voor latere zorg. Dus gewoon lekker genieten en sorry dat ik het zeg maar dat je man zo reageerd. Je draagt wel een kind de 2e al. Dat is niet niets. Als die van mij zoiets zei dan vrat ik twee bakken ijs op. Kom nou .... kan ik echt boos om worden hahah nou meid veel succes en je gewicht dat is een latere zorg toch?