hey Kel, bij mij duurde het een paar dagen voordat ik een mail kreeg. heb vanmorgen bij Angel een pendel aanvraag gedaan en als het goed is krijg ik vanavond bericht. dit is haar site http://www.takeforum.com/forum/viewforu ... um=angel79 succes!!!
Bij wie heb je laten pendelen, ook iemand van de site???????? Als het bij jou uit gaat komen, en er is al iest uitgekomen:je bent zwanger Nou , dat maakt mij toch wel heel nieuwsgierig Liefs, mussie
Ik had het eerst voor mijzelf gedaan, maar ik vind het een kleine moeite om het voor een ander te doen
Nou ik heb 1 uitslag binnen...Angel heeft voor mij gependeld (dank je wel!!) Raakt zwanger in: Augustus (maand van conceptie) Geslacht: Jongen EN meisje. Heb hier thuis maar niet gezegd dat het om een tweeling gaat, haha
Angel heeft ook voor mij gependeld en volgens haar: Ben ik zwanger van een meisje!!! Even wachten nog, volgende week is als het goed is mijn NOD en dan zullen we wel zien.
Bedankt Pluys! Zal eens een berichtje doen naar Angel Ondertussen nog aan het wachten op Marie, ben benieuwd of zij hetzelfde zal zeggen als Sonja (Dec 2006?) Merci, Kelly
Voor degenen die het ook willen, ik heb best lol in het pendelen. Dus stuur me een PB als je wilt, dan doe ik het voor je
wow... een kleine 30 PB's! Ik zal jullie vanavond allemaal antwoord geven, althans... we doen ons best
Hoi Terese Ik zag dat jij nu ook pendelt. Nu is mijn brandende vraag natuurlijk: zou jij voor mij willen pendelen welke datum ik zal bevallen???? Ik ben 24 november uitgeteld. Mijn gegevens: Angela Oudbier, 21-08-1979 Als ik je wel ff een kleine tip mag geven, stel jezelf een maximum van pendels per dag. Hoe leuk het ook is, het put je op een gegeven moment echt totaal uit en dat is de bedoeling niet. Misschien dat er dan meiden zijn die even moeten wachten op het resultaat, maar dat begrijpen ze wel. Je werkt met energie, zo ook met die van jezelf en het blijft wel belangrijk dat jij je goed blijft voelen Dus neem je tijd, we zien het allemaal vanzelf wel komen Liefs Angela.
Hoi Angela, ik zie hoeveel ik er kan verwerken. De meiden krijgen iig een bericht van me dat ik ermee bezig ben Kanje mij een PB'tje sturen? is wat overzichtelijker en dna kan ik het ook afhankelijk van binnenkomst verwerken
Meiden, dit is booming business voor jullie!!!! Als jullie nou voor elke aanvraag 1 euro zouden krijgen, zijn jullie zo rijk *bovenstaand is een grapje hoor*