Zoals jullie kunnen zien heb ik ook van Angel en Terese een pendelresultaat...... 1 ding is wel duidelijk .... JONGEN! Nu nog afwachten of één van hen juist zit. Groetjes
Nogmaals wil ik iedereen vragen mij GEEN pb te sturen. Pendelaanvragen verwerk ik alleen nog maar via mijn www. 20 en meer pb's per dag is mij echt teveel en op mijn www ben ik niet de enige pendelaar en kan het worden verdeeld. Ik vind het heel rot, maar pb's die nu nog volgen verwijder ik direct maar ik hoop dat jullie t begrijpen. Liefs Angela
IK heb net antwoord van angela gehad via haar www( heb mij netjes aangemeld, mooi forum ook) en net als mieke pendelt zij ook voor mij augustus/jongen. Ik hoop het echt. Sonja had voor mij juli gependelt die kwam helaas niet uit...
Dankje Jingels maar normaals, mensen hoeven zich er niet aan te melden als ze niet willen, het is een forum dat totaal niets met zwangerschap te maken heeft en niet iedereen vindt dat interessant , daarom is het stukje forum van online aanvragen-pendelen voor iedereen toegankelijk gelaten. Toch bedankt voor je compliment, hoop dat je het naar je zin gaat krijgen Liefs Angela.
Ik hoop dat de pendels gelijk krijgen zeg... 2x aug. en een meisje 1x aug. en een jongen Zou best leuk zijn \/
Had net een mailtje van Marie, ze pendelde een positieve test in september en het gelacht zal een jongen zijn. Ik ben benieuwd..... Nog een vraagje, ik wilde me ook aanmelden voor het pendelen op de www van angel maar zag dat je al je gegevens op die site in moet vullen.. Hebben jullie dat ook zo gedaan?? Ben hierzelf niet zo'n fan van. Gr Droom
Oeh! Ik heb van Marie doorgekregen dat ik in augustus van een meisje zwanger ga worden! Let's hope so!
Neeh hoor droom dat hoeft niet persee als je dat niet wilt, je kunt angel ook een pbtje sturen op haar site.