Ik heb gevraagd wanneer ik mijn eerste kindje in m'n armen mag houden en dit zou feb. 2007 zijn.... dan zou ik nu ruim 2 maanden zwanger zijn en dat is toch ECHT niet zo.... helaas....
ik had liever dat jij natuurlijk 2 maanden zwanger was. maar nu hoop ik dat ze bij mij ook geen gelijk heeft. want dan zou ik pas sept 2007 zwanger worden.
hhmmm ik heb nu 3 verschillende uitslagen. Maar ze zijn het er wel allemaal overeens dat het een jongen gaat worden.
Owwh, ik ben gependelt op sept. 2006 en een jongen. Ik hoop het, hihi. Maar goed, ik weet dat ik hier niet te zwaar aan moet tillen.
Nou meiden, ik ben gependeld voor december! Dat heeft Sonja ook voor mij gependeld! Er was alleen 1 verschil, sonja zei een jongen en Poppemieke een meisje. Afwachten maar! Liefs, Anita
Ik heb gisteren middag een berichtje geplaats en had gisteren avond al de uitslag!! Superrrr snel dus! Liefs, Anita
ik heb ook een uitslag gekregen december 2006 en een jongen en een meisje is wel bijzonder hoor haha ben eens benieuwd alleen jammer dat het nog een tijdje duurt groetjes grummelke
Ik heb ook de uitslag december een jongen. Is toch anders als die ik hier te horen heb gekregen. We zullen zien
ik heb de uitslag gekregen: volgens poppemieke: 2 december, natuurlijke bevalling en een jongen volgens Sonja: 29 december, keizersnede, een jongen. we zullen zien, de eerste uitslag heb ik wel het liefste volgende week zal ik het gelacht weten, ben benieuwd of het klopt!!
Ik hoorde van poppemieke dat ik deze maand bevrucht raak, en Sonja zei dat ik volgende maand posi zou testen. Dus ik hoop dat ze gelijk hebben en dat het nu raak is!! Ik moet zeggen dat poppemieke wel erg snel reageerd hoor !! Leuke site ook verder. Ze heeft het al erg druk gehad. Nou meiden ik hoop voor iedereen dat het positief is en snel uitkomt!
Mijn uitslag bij poppemieke was december '06, jongen en een meisje... (moest wel grinniken, want er komen tweelingen voor in de familie van mijn man en in die van mij ook....)
Mijn uitslag bij Poppemieke was: 20december bevallen van een dochter! En volgens Angela79 zou het een zoon worden, dus ben benieuwd!!! Maakt mij niet uit, als het er maar uitkomt, hihi!!!
He Karina, Hoe is het op Aruba, net zo warm als hier??? Wou dat ik ook heerlijk op babybeach kon zwemmen
Hihi, weleens geweest hier dus?!? Het is hiet heel warm, zo rond 33 graden, maar ja, het wordt nooit heel veel graden minder hè!!! Maar lekker in de zee liggen, kan geen kwaad nee idd en dat is hier heerlijk!!! Maar laten we maar ontopic blijven, als je meer wilt weten kan je me altijd een pb'tje sturen hoor, geen probleem !!! P.s. zie dat je vandaag jarig bent, gefeliciteerd!!!