Ik ben 4x voor juni gependeld en noppes nada. Helaas, dus of ik er in moet geloven???? Maar het blijft leuk iig
hee ik ga zaterdag testen, dan wil ik zowiezo wel weten, dan is mijn moeder jarig, en dan zou het leuk zijn, heb nog een test liggen namelijk, anders wordt het wel een hele dure hobby zo... Durfde vandaag niet zo goed. Ik zat gister zomaar een hele tijd naar een zonnebloem te kijken in de tuin, zomaar opeens viel hij me op, hij wasnog niet in bloei. Toen zei ik tegen mijn hond: Als hij morgen bloeid, dan ben ik vast zwanger''! ja soms ben ik beetje gek Maar hij bloeid wel vandaag!! hihi en hij viel me gister pas op. ook een sign?
Ik heb dat vaker hoor...Dat noemt men de magische periode...wel eens van gehoord? Het is eigenlijk een kinder ding..elk kind heeft een magische periode...*als ik nu niet dit...dan gebeurt er vast dat* Snap je wat ik bedoel? Ik betrap mezelf er vaker op hoor...Als ik morgen dat zie...dan... zelfde als jij met de zonnebloem...en t leuke is...vaak komt het uit! Of je het kan en mag beschouwen als een sign..we weten het snel! liefs,
Hé Marisha, Wij kunnen elkaar een handtje geven Sonja heeft mij ook Oktober meisje gegeven. En natuurlijk hoop ik ook op eerder X Wendy
@ Wendy B: ja, kunnen we elkaar op de hoogte houden! Mijn ei komt over een dagje of zo dus we zullen proberen om haar toch maar ongelijk te geven @ Fafnir: ben je dan al ongesteld geworden (je lijkt overtijd te zijn)? Misschien test je mss over enkele dagen positief... ik zal duimen! Marie van Mijnpoppemieke heeft bij mij voor november 2006 gependelt, 2 meisjes...
Het pendelen is inderdaad erg leuk.. Laat jezelf er alleen niet helemaal door leiden.. Bij mij had Sonja juli 2006 gependeld en het is helaas niet uitgekomen...
T kan nog net!! Succes meis! Veel klusplezier deze komende dagen @fanfir...balen...maar geen duivels nog? 18 dagen overtijd lees ik...ben je pas gestopt met anti conceptie? Liefs Ninetje
Haha dat is ook toevalling, bij mij heeft Marie ook 2 meisjes voorspelt maar dan in augustus. Volgende week zondag weet ik of de duiveltjes gekomen zijn of de engeltjes! Succes deze week
Oh ja, en de reactie van Erwin op de voorspelling van 2 meisjes was heel lachwekkend Ik dacht dat hij flauwviel............................... Ik heb hem ervan weten te overtuigen dat het "maar" voorspellingen zijn! X Wendy.
@ ninetje, Marisha: nee nog geen duivels. Was niet van plan te stoppen, maar omdat ik niet ongesteld werd wilde ik geen risico lopen en ben niet begonnen met een nieuwe strip. Nu hebben we zowiezo besloten dat ik helemaal stop met slikken! ) Had overigens een hele lichte pil, ben toen ik nog vrijgezellig was wel vaker half jaar gestopt ofzo, toen ging mijn cyclus wel gewoon door zoals met pil.
fafnir... Ben je al bij je HA geweest? T is niet helemaal normaal als je niet ongie wordt in je stopweek...t kan een enekel keer voorkomen in het begin maar neem aan dat je langer slikt... HA kan bloed laten trekken en dan weet je of je zwanger bent... Deze onzekerheid is ook niks... wel top dat jullie,mocht het nu niet raak zijn, toch voor een kleine dreumes gaan! Liefs,ninetje
@ WendyB: bij jou heeft ze dan toch eerder gependelt! Hopen dat ze gelijk krijgt. En ook 2 meisjes... is dat even toevallig zeg Was er zelf ook niet goed van als ik het las, aan mijn mannetjes kant komen tweelingen voor en het zou de beurt zijn aan zijn generatie dus die kans zit er wel degelijk in bij ons Al zie ik het niet echt zitten. Maar ja, beter 2 dan geen he! Nou, mijn ei is weer voorbij dus wordt het uitkijken naar de NOD. Aan mij zal het in elk geval niet liggen... we hebben op de juiste moment geklust
Ik heb ook een berichtje achter gelaten. Zet zij de pendeluitslag ook op het log of stuurt ze dat naar je mailadres?