Gefeliciteerd met jullie knulletje Ik hoop dat er nog veel meer mooie uitslagen gaan komen Liefs, mussie
ooo spannend ik heb gevraagd waneer een pos. test. aan de ene kant vind ik het wel eng om zo me naam en alles neer te zetten je weet maar nooit of er ook bekende van je bezig zijn. Maar goed ik heb toch te stap gewaagd. Neely gefeliciteerd.
Ik heb mijn vraag gesteld zonder mijn echte naam te geven. Ik kreeg een mailtje van haar terug en toen pas heb ik mijn echte naam enz door gegeven Op die manier staat het dus niet op de site zelf, gelukkie
Uitgedragen zwangerschap schreef ze, volgens mij heet dat een voldragen zwangerschap??? Ik weet het niet meer, als ik de 9 maanden maar vol mag maken en een gezond wondertje op de wereld mag zetten
ik heb een mailtje gekregen van Marie. (ze stuurt nu emails ipv het op de site te zetten) ik test in augustus positief en het zou dan een jongen zijn!!! geweldig als het gaat kloppen. Wij worden dan een echte jongens familie mijn 2 broers hebben al 4 jongens!! ik hou jullie op de hoogte
Ik zou in jun/jul zwanger worden. Dat zou nog net kunnen want mijn ei was nog net in juli. duim duim duim duim duim
heb ook een berichtje gestuurd. Hoop echt dat mijn achternaam niet op de website komt omdat niemand van onze plannen af weet. Aangezien we al een jaar bezig zijn wil ik het nog even houden.....
Ik heb net weer even op de site gekeken omdat ik me af vraag hoeveel van Marie haar pendels uitkomen. Maar ik vind het er zo onduidelijk staan. Lijkt me wel handig als we het hier ook ( zoals er al een aantal hebben gedaan) onder onze naam/banner ofzo zetten. Kunnen we een beetje zien van wie er wat uitkomt Ik hoop natuurlijk dat ze allemaal uitkomen Liefs, mussie
De pendel van marie en sonja klopte bij mij in ieder geval niet resp. augustus en juli. Dus ja voorlopig laat ik me even niet pendelen, ga me er misschien onbewust toch teveel aan vastklampen. Ik vind het wel fijn dat ze voor me hebben willen pendelen. Vrouwen die je niet kent toch willen helpen, dat waardeer ik. Mag ook wel eens gezegd worden.
Dat is balen, dat het bij jou niet klopte Maar je hebt gelijk wat je erover schrijft. Daar ben ik het helemaal mee eens
Of misschien klopte het wel en zijn de vruchtjes niet ingenesteld , dat kan natuurlijk ook nog. Ik weet het niet.
Jingels, de persoon die je voor augustus had gependeld, had zij gependeld dat jij dan positief zou testen? Als je dan zwanger zou raken, kan het dus wel nog, want het gaat zich dan om de dag van bevruchting Dus dan zou er nog een beetje hoop zijn Sterkte en hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!! Liefs Angela.