Wat gezellig, allemaal nog zo laat wakker Ik zou ook wel willen dat er weer wat mensen voor me pendelen.Bij mij is het toch wel een paar keer uitgekomen. Helaas is het mis gegaan maar de pendeluitslagen klopte wel Wat is de pendelsite eigenlijk Angela?
ik heb een keer zelf gependeld en gevraagd of of ik nu (zo`n 2 1/2 week geleden ) zwanger was. de pendel gaf ja, maar ik had nog geen ei gehad....RAAR
Dat is idd wel raar ja, wordt dan wel erg spannend voor je Leuk een bijna dezelfde banner Maar hoe kan het bij mij nou in een wit vlak zitten??? Weet jij dat???
op de site kon je aanvinken de achtergrond wit of niet weet zo niet waar maar volgens mij als de achtergrondbanner kiest, ik zoek het even voor je op
Oja, of doorzichtig, nu weet ik het!!! Ik vind die van jou mooier dus ga het gelijk ff veranderen, dankjewel
bij het eerste scherm staat onderaan de banners : set background, hier moet je clear aanvinken en niet white. hoop dat het lukt
@Mussie: http://mijnpoppemieke.web-log.nl/mijnpo ... delen.html Dit is de site, hopenlijk kan ze je goed nieuws brengen Liefs Angela.
Lieverd, daar heb ik al laten pendelen, zie onderaan me banner En ze had goed nieuws, duim duim duim Ik bedoelde of er nog meer site's zijn waar je kan laten pendelen? Nientjesgezelligkletsen site weet ik maar verders weet ik niks meer. Liefs, mussie
Ow sorry meid *schaam schaam* Ben in ieder geval al blij dat ze goed nieuws voor je had. Als je bij mij op www drukt, kun je ook een pendelaanvraag indienen Liefs Angela.
Geeft niet lieverd Nou maar hopen dat dat goede nieuws uit gaat komen Ik ga jou iig ff pbtje sturen, dankjewel Liefs, mussie
had hem zondag aangevraagd en kreeg gister antwoord via mail. Zie ondertekst. Heel grapig middels tarot kaarten kwam ook de datum december/januari eruit....this nog even wachten maar wie weet!
Lieve dames, Ik zou zo graag voor iedereen willen pendelen, maar zo is mijn bericht niet bedoeld. Als jullie op mijn www drukken komen jullie op een site waar je pendelaanvragen kunt indienen. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden, dit kan gewoon als gast. Daar pendel ik met meer dames en dat is voor mij nu beter te doen De dames die mij nu al een pb hebben verstuurd zal ik uiteraard zo snel mogelijk proberen te doen (wordt zoiezo altijd 's avonds), maar pb's die nu zullen volgen behandel ik niet sorry maar hoop dat jullie dit begrijpen Liefs Angela.
Heb me ook laten pendelen bij Mieke. Mailtje net verstuurd!! Ben heel erg benieuwd ))) Ergens wel gek he dat het bij veel meiden klopt!
ben net weer gependeld hier is mijn pendeluitslag: positest in augustus en een meisjes tweeling nou ben ik al twee keer gependeld voor een tweeling en er zijn een helebloel tweelingen en drielingen bij ons in de fam mijn moeder is zelf een van een tweeling en als het uitkomt dan is dat super liefs samantha
Mag ik vragen waar ik Mieke kan vinden???ik zou haar ook graag willen vragen of ze voor me wilt pendelen Liefs, mussie