jaja kom ik weer ik ben benieuwd wanneer diegene die bij de stadsbank zitten hun kinderbijslag binnen krijgen groetjes marline
Ik weet niet eens wat een Stadsbank is, Maar ik ben bij de ING en heb het vandaag. Maar aan dat gegeven heb je niks aan,
hoi hoi iig bedankt voor jullie reacties heb het eens nagevraagt bij anderen hier bij de stadsbank en ze krijgen het altijd de 2e of de 3e nou lekker dan bosi de stadsbank is er om je te helpen met je vaste lasten te betalen zodat je geen schulden kunt maken(butget beheer) of ze helpen je je van je schulden af te komen en krijg je week geld
haha het is maar wat je goed vind ik zit dus bij butget beheer maar krijg regelmatig te maken met extra kosten wat ik zelf moet betalen omdat ze weer eens wat vergeten over te maken of te weinig en nadeel dat je de kinderbijslag enz paar dagen later krijgt
Aan de andere kant, je bijt nu wel op een houtje maar je hoeft blijkbaar niet de sanering in. Even volhouden, 3 jaar is zo om! En voor die extra kosten kunnen ze een apart "reserve"potje maken hoor, hoef je echt niet een week op water en brood! En anders stuur je nota's door naar de stadsbank ben je er ook. Zij willen alles voor je regelen, moeten ze t doen ook. Maar dan moet je wel duidelijk aangeven wat alle kosten zijn. En anders ga je lekker een paar ochtenden zwart in de schoonmaak, zit je weer wat ruimer. Kinderbijslag mogen ze niet inhouden! Moet je even contact opnemen met SVB, en je goeie rekeningnummer doorgeven. Ben je ook van t gezeur af en heb je t gelijk met de rest van Nederland.