Brief van de postcodeloterij, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chipske, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Een aantal dagen geleden lag er hier in de brievenbus een brief van de postcodeloterij met het bericht dat 29,7 miljoen gaat vallen en de vraag hoeveel wij winnen als de postcodekanjer op onze postcode valt.
    Manlief werd helemaal blij en enthousiast toen hij zag dat er op de foto die er bij afgedrukt staat een straatnaambord staat afgebeeld met onze straatnaam erop. Volgens hem het teken dat we nu ECHT iets gaan winnen als we ons inschrijven.

:)

Ik heb hem voorzichtig uit die droom geholpen door te zeggen dat heel Nederland een dergelijke envelop in de bus vindt met daarop hun eigen straatnaam vermeld. Het is volgens mij allemaal puur reclame om meer mensen (en dus geld) over de streep te krijgen;
    Maar ondertussen denk ik nu natuurlijk wel: shit, stel dat het straks wel zo is dat 'ie op onze straat valt en ik zou wensen dat we ons wel hadden aangemeld? 8)

Tja, wat een stomme, simpele envelop al kan doen he?
    Daarom hier maar eens de vraag: WIE van jullie heeft ook deze envelop gekregen en word je er warm of koud van? ;)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij spelen al mee.
    maar.. eigenlijk ook niet normaal, wij spelen mee, omdat ik het echt niet leuk zou vinden als hij op onze postcode valt, en wij niet mee doen.

Natuurlijk te gek voor woorden, maar daarom doen we dus wel mee.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Die brieven gaan ongeopend bij ons in de oud papier doos.

Wij zijn niet lid. Ik zou het wel verschrikkelijk vinden als het in onze straat zou vallen en wij dus niets winnen.
    Maar ik zou gewoon nooit meer durven opzeggen. Veel te bang dat promt de week erna zo'n prijs zou vallen. Dat is mijn reden om niet mee te spelen.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb wel eens zo'n brief gehad idd.
    Maar hij gaat hier ook ongeopend de papierbak in.

En stel dat hij dan net in onze straat zou vallen...
    Tja, dan BAAL ik als een stekker natuurlijk. :x

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Daarom spel ik ook mee :p

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Same here!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bij mijn ouders in de straat is ongeveer 2,5 jaar geleden de straatprijs gevallen.
    En jammer genoeg hadden wij geen lot, onze directe buren hadden 10 miljoen gewonnen (maar ze hadden ook 10 loten, dus 80 euro per maand!).
    1 lot was 300.000 euro waard!

Tja dan is het ff slikken dat je niet mee doet, maar goed dat vergeet je snel genoeg. Ik speel zelf ook niet mee.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind je man wel heel naief hoor, wij hadden echt al multimiljardair geweest kunnen zijn als die brief klopte. :)

overigens viel de wijkprijs enkele jaren terug bij mijn ouders in de wijk. die wijk is echt megagroot, dus het gevolg was 850 euro per lot :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier gaan de brieven ook ongeopend in de prullenbak....dan kan je overal wel aan mee doen
    zou wel balen als het hier zou vallen

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Das precies de reden waarom wij ook mee spelen. :)

Een paar jaar geleden speelde een toneelvereniging hier een toneelstuk, dat ging over de postcodeloterij. Ze hadden een anoniem stukje in het gemeenschapsblad gezet, met gevolg dat heel veel mensen uit ons dorp lid zijn geworden. Achteraf bleek het dus een grap te zijn. :)

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier gaat de brief ook ongeopend de papierbak in, mooie praatjes daar zijn wij niet gevoelig voor ;)

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat is de reden waarom mijn vriend ook mee wil spelen, maar het is er alleen nog niet van gekomen. Vooralsnog zijn wij dus geen lid.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier gaat iedere brief, van welke loterij dan ook direct de prullenbak in.

14. sim

sim Niet meer actief

kun je altijd nog naar hart van nederland stappen en een klacht indienen bij de postcodeloterij

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij spelen mee met 1 lot, ook om dezelfde reden.

Post gaat verder heeeeeeeeel snel de papierbak in.

16. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier als d ebrief komt gelijk de krantenbak/prullenbak in. Open ze geen eens meer scheur ze gelijk door midden. En dan een week later krijg je er weer 1 met dit is u laatste kans blablabla... kortom je word er bij wijze van spreken mee dood gegooid hier..

Drama brieven dus ;)

17. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    wij hebben ook weer zo'n enveloppe gekregen, maar ook in de prullenbak.
    Ik heb nog nooit gezien dat een grote prijs in een flat is gevallen. En wij wonen in een flat...

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier ook gelijk de prullenbak in, want idd de week erop weer eentje met laatste kans. De kans dat je wint is mega klein en ik vind het zonde van mn geld. Jammer als ie hier valt, maar wij wonen ook in een flat en dat heb ik idd ook nog niet eerder gezien.

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dat is ook onze reden.. Wij zouden het ons zelf nooit vergeven als de buren wel wat zouden winnen en wij niet.. :oops:

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Maar toch mooi meegenomen... Dat probleem hebben wij hier niet. Ons dorp heeft 490 huishoudens en die doen lang niet allemaal mee met de postcodeloterij. Als die hoofdprijs hier nou ook eens een keer hier zou vallen.... :D Ik houd me van harte aanbevolen... :D

Deel Deze Pagina