hai dames, vd week een ontzettend k-bericht gehoord dat mijn vader kanker heeft in zeer vergevorderd stadium. ik zou met mijn moeder naar de negenmaandenbeurs gaan, maar ons hoofd staat er nu niet naar en willen de tijd die we (nog) hebben graag met mijn vader doorbrengen. Wie is nog op zoek naar twee kaartjes (16-20 februari). ik zou er graag 18 euro voor willen. stuur even een pb als je interesse hebt. Ik heb digitale vouchers, dus die kan ik zo doormailen.
hallo, ik heb al iemand blij kunnen maken met de kaartjes, dus het lijntje kan worden gesloten... en pluys bedankt voor je berichtje, het is ons enorm rauw op het dak gevallen. hij had bijna geen klachten (vage klacht waar hij mee naar de dokter ging), is altijd zo gezond als een vis geweest en nu blijkt het zo enorm aanwezig in zijn lijf, zo gemeen...
Ook ik wil je even heel veel sterkte wensen Oetel! Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben.. KNUF!
heftig hoor oetel! Een aantal weken geleden hebben wij te horen gekregen dat de vader van mijn schoonzusje ook kanker heeft met uitzaaiingen. Deze week krijgen ze ze uitslag hoe ver het is en hoe lang hij nog heeft. Dit heeft er bij mij flink ingehakt en dan is het nog geen eens mijn eigen vader! Weten jullie al iets meer over de behandelingen? Klink misschien stom nu, maar ga echt dingen doen die je altijd al wilde doen met je vader!! Sterkte en een hele dikke knuffel!!