Amerikaanse wint voor 2e keer miljoen in loterij 10 september 2006, 08:42 (plaats uw reactie) NEW YORK (ANP) - Een Amerikaanse heeft tegen alle statistische kansen in voor de tweede keer een miljoen dollar gewonnen in een loterij. De 56-jarige medewerkster van een delicatessenzaak kraste voor de tweede keer in vier jaar de jackpot open op een kraslot. Die kans is volgens deskundigen 1 op 3,7 biljoen, meldde de Los Angeles Times zondag. Die is met een gouden p*k geboren, zou mijn vader zeggen!
Mochten we maar een klein beetje meedelen zou ik zeggen hebben we allemaal wat aan toch. Maar denk dat we verder moeten dromen.
Ik hoop dat het goed terecht gekomen is en dat ze er andere mensen mee kan helpen ... Mij overkomt het inderdaad helaas ook nooit ! Dan win ik iets bij de Staatsloterij, maar dat is dan minder dan het lot gekost heeft ! Groetjes, Nikki F
@ minni wat had jij gedaan ? hihihihi jajaajajaja geef maar toe OOK nog een keer gekrasserd voor sommige is het een verslaving , ook hier in nederland hebben we kras verslaafde zitten alleen durf ik het nooit aan , vind het al zo gauw zonde van me centjes misschien toch maar eens beginnen
Ik heb ooit één keer 100 gulden gewonnen met een kraslot. Ik deed het toen samen met een vriendin, fifty-fifty. We waren al bijna aan het eind van de winkelstraat dus we zijn weer snel terug gelopen om het weer uit te geven, hahaha!