Hebben jullie zelf uitnodigingen gemaakt (met foto's) voor de eerste verjaardag van jullie kindjes of gewoon uitnodigingen gekocht? Welke tekstje stond erop bij jullie? Een foto showen is natuurlijk toegestaan . Graag zelfs!
Ik heb zelf een uitnodiging gemaakt met foto en paint shop pro. Heb alleen geen foto op deze pc staan. Zoek hem straks even voor je op. Edit : zie dat ik die van zijn 2de verjaardag hier wel heb http://s1.postimage.org/q6gy32haw/bumba_uitnodiging.jpg
Dit is was de voorkant van het kaartje van onze jongste. Van elke maand een foto. Dit hadden we bij de oudste ook. Deze is met paintshop gemaakt maar die van Luc gewoon in paint
Dit is de achterkant. Zit even een papiertje over ons tel.nr. Kwaliteit is wat slecht maar heb even snel met mijn mobiel een foto van het kaartje gemaakt.
Mooi hoor! Foto's van elke maand: heel leuk idee. Maar aangezien het een tweeling is, zou ik dan van elke maand een mooie van hen samen willen om erop te zetten en denk niet dat ik die heb. Wordt dan ook wel heel druk waarschijnlijk. Ofwel om de twee maand of om de drie maand ervan maken. Kan ook natuurlijk. Kaatje, wauw die achtergrond is prachtig. Hoe heb je dat gedaan?
van die eerste verjaardag ? Uit een psp kit een leuke verjaardagsachtergrond gehaald, deze op eigen kleur aangepast, laag wit er overheen en lichter gemaakt ( als je het met psp maakt, let dan op dat ze lichter uitvallen met afdrukken ). Verder bestaat alles uit losse onderdelen die ik zelf heb toegevoegd en voorzien van slagschadeuw etc.