het is wel lang geleden dat ik me daar ingelogd heb maar ik vond het heel omslachtig allemaal, jullie niet? Marktplaats is toch veel makkelijker?[/quote] heb geen ervaring, maar wat ik gehoord heb is het op ebay "veiliger". op ebay sta je zowiezo geregistreerd, bij marktplaats kun je ook geregistreerd staan, maar hoeft niet.
1. zwangerschapspagina 2. zwangerschapspagina 3. zwanegrschapspagina En als ik NIET zwanger ben: Fok Forum, Tweakers
1. ebay.nl (vind ik veiliger dan mp) 2. zwangerschapspagina 3. neopets.nl (en degene die dat hier getipt had, t is echt heel leuk)
Op 1 natuurlijk mijn eigen fotosite maar als ik naar forums en dergelijke kijk. 1.dierenforum 2.Fok! foto's 3.baby.prikbord
Hee ook iemand hier die op Jack Russell Forum zit! 1 Zwangerschapspagina 2 Aprilbabies 3 Jack Russell Forum Ps @Snake: ik zie dat jij uit Zaltbommel komt, ik ben er opgegroeid en heb er 18 jaar gewoond!
Leuk, ik woon er nog geen jaar maar vermaak me prima hier. Mijn man heeft voordat we gingen samenwonen wel 11 jaar in Zaltbommel gewoond, komt van oorsprong uit Den Bosch (ik uit kerkdriel)en we hebben 5 jaar samen gewoon in Hedel, nu wonen we in Zaltbommel boven het bedrijf waar hij werkt
1. zwangerschapspagina 2. www.kailynnmuller.mijnbabysite.nl 3. postbank.nl (om te kijken hoeveel geld ik kan opmaken)
1. Zwangerschapspagina.nl 2. Telegraaf.nl (moet toch op de hoogte blijven van het nederlandse nieuws) 3. conceptispuzzles