toevallig dat ik vanmorgen een kijkje heb genomen.... Doe dat normaal eigenlijk nooit maar op 1 of andere manier deed ik het bij jullie wel ... En wat denk je ik bekeek jullie fotoboek en zie dat jullie ook veel hebben van : er was eens...... wij noemen hem zwelgje hahaha Heb jullie site opgeslagen bij mijn faforieten en het eerste wat ik deed toen mijn man thuis kwam was de foto's laten zien Want door hem ben ik aangestoken door die spulletjes met het draakje. Wij hebben nog geen meubeltjes , maar weten wel dat we in de aankleding van de kamer iets hiermee willen doen net als jullie gedaan hebben... Wel willen we de muren wit/ecru houden met misschien iets erop. Durf het haast nie te vragen maar hoe hebben jullie het draakje met tekst op de muur gekregen ? hoe hebben jullie dat aangepakt en/of gedaan? Uit laten vergroten of zo en een sticker van laten maken? En die ramen , dat is van die folie... heb je hem daar zelf uitgesneden? hopelijk kan je ons tips geven , we vinden jullie babykamertje super gaaf! Ben benieuwd wie er straks in mag slapen haha. Groetjes Marloes