Ik weet eigenlijk ven niet hoe ik verder moet. Na onze derde ivf poging was ik eindelijk zwanger, zelfs van een tweeling. Maar helaas was onze vreugde van korte duur. Met 5 weken is onze eerste ukje een vlindertje geworden en met 5 weken en 5 dagen zagen we op de echo dat ook onze andere uk een vlindertje was geworden. Ik had een baarmoedermondonsteking opgelopen, doordat deze wat was gaan openstaan, dit is onze andere uk fataal geworden. Afgelopen mandag heb ik met 6 weken een spoed currutage gehad, omdat de infectie ook voor mij gevaarlijk was. Het is allemaal zo snel gegaan en nu voel ik me zo leeg, hoe moet ik nu verder? Mijn wens is alleen maar groter geworden en mijn kansen zijn op. En al zou ik het geld voor nog een behandeling bij elkaar krijgen, heeft mijn man er helemaal genoeg van. Na deze afloop durft hij het echt niet meer aan en wil hij vooruit kijken. Ik zou dat ook wel willen, alleen weet ik niet hoe. Mijn verlangen is nu alleen maar groter geworden, ik weet hoe het had kunnen zijn. En ik weet dat ik niet mag klagen, we hebben al twee mooie meiden en daar ben ik ook erg trots op! Maar mijn wens voor een derde kindje blijft onvervuld, onze vlindertjes zijn bij ons weggevlogen en ik weet even niet meer hoe ik mijn leven weer moet oppakken. Naatje
sjonge naatje wat een groot verdriet... wat is het leven soms toch oneerlijk Ik hoop dat als je man het verdriet een plekje heeft kunnen vinden, hij toch ook weer gaat hopen op een kindje. Ik hoor hier van alle vlindermoeders dat de kinderwens alleen maar groter is geworden na het verlies, dus da's heel gewoon hoor. Ik heb het zelf ook. Als je troost zoekt of even wil praten, dan kun je altijd hier op de vlinderlounge terecht!
lieve naatje(leuke naam ) ik heb op de vlindersite jou site gezien. en heb ook een berichtje in je gastenboek achter gelaten. wat loopy ook al zegt,de kinderwens is bij de meesten alleen maar groter geworden na het verlies van hun kindje(s). praat er goed over met je man,het is voor hem ook begrijpelijk,hij ziet jou pijn en verdriet en wil je dat besparen.dat je al 2 kids hebt,neemt neti weg dat de wens voor een 3de niet vreselijk aanwezig kan zijn. ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze rottijd. liefs nathalie mama van Bodine*
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen, maar wilde toch even kwijt dat ik het me wel kan voorstellen dat je je zo voelt. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je toch nog een keer een gezond kindje op de wereld mag zetten.